Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av filijox
Haha såg att två härifrån köpt upp "godislådorna"!!!
Tack, då slapp jag :wink:
Kan ju börja med att sy upp de 7 metrarna som alldeles snart är på väg hem till mig!!! Och så har jag ju tyg som jag köpt för säkert 2-5 år sen nån gång som bara blivit liggande...sen är det bara att fortsätta i mammas tygreserver som jag misstänker är rätt stora då hon inte har tid att sy längre som hon gjorde när vi var små! Dags att försöka ta upp familjetraditionen mao :lol:
Av Marine78
*rodnar lite lätt* ok jag är en av de skyldiga. Fast jag hade velat haft båda *morrar* ;-) Men den andra snoddes mitt framför näsan på mig. Ville ju ha fatt på lite utav det där härligt gula tyget med smala röda ränder på, men nu får jag slicka mina sår och hitta något annat härligt gult tyg i stället.
*viskar lite* får hem ungefär 25 meter tyg från den säljaren i veckan, köpte nämligen till 12 meter utöver den lådan. Jaaaa, lite galen är jag, men jag har ett syfte med det hela (vem har inte det ;-) ? ) och det var ju såååååå billigt! Stannade på strax under 35 kr/meter. Skall bli spännande att se hur stora stuvisarna är.
Användarens profilbild
Av filijox
haha jo ena lådan räknade jag ut att det var du som hade köpt med hjälp av personliga meddelandet och bloggen :wink:

Håller fullständigt med om det där gula tyget med smala röda ränder, verkar sååååå fint! Sambon som älskar orange med topptvåorna gul och röd, han har smittat mig!!! :lol:
Underbara färger att använda, inte själv kanske, eller jo röd, men gult och oranget är inget vidre på mig, men urfint på sambon och sonen!
Användarens profilbild
Av aspen
jag måste ha lite enfärgat nu så jag kan sy med raglanärmar på mina tröjor, blir lätte lite väl randigt annars, eller?
Av Marine78
Tycker de kan bli fint med randiga ärmar också. Har sytt ganska många sådana tröjor (bara o kika i bloggen)
Av FiaLisa
Kan ni sluta prata om den här trikån nu så jag inte blir frestad att köpa mer. :wink: :twisted:
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag ska hämta mina tyger hemma hos henne idag :vågen:
Användarens profilbild
Av aspen
FiaLisa skrev:Kan ni sluta prata om den här trikån nu så jag inte blir frestad att köpa mer. :wink: :twisted:
idag har hon bara lagt upp kläder, så det finns "bara" 25 auktioner kvar att välja bland nu :-D
Av FiaLisa
annelie skrev:
FiaLisa skrev:Kan ni sluta prata om den här trikån nu så jag inte blir frestad att köpa mer. :wink: :twisted:
idag har hon bara lagt upp kläder, så det finns "bara" 25 auktioner kvar att välja bland nu :-D
:D

Jag hoppas att mina två omgångar kommer med posten idag.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Min låda kom idag! :vågen: sen vet jag inte vad som hände men nu är ytterligare 9m på väg hit :floet2:
Användarens profilbild
Av puppan
:roll: Nu blir ju jag också sugen! :nono: Nu får ni allt ta och sluta. :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
ernamalin skrev:Min låda kom idag! :vågen: sen vet jag inte vad som hände men nu är ytterligare 9m på väg hit :floet2:
VA?! Har du också råkat ut för det där, att man liksom köper mer av tyget?
Måste vara något tygvirus som går just nu..... :hellu: ..klart beroendeframkallande det där tyget.
Av Marine78
Undrars om det är det viruset som får mig att känna mig så yr ;-) Jag skall hämta mina 25 meter på postutlämningsstälelt imorgon. AVIn hade landat i lådan idag så eg had ejag kunnat pallra mig iväg redan idag - men efter en låååång arbetsdag är det knappt jag orkar resa mig från den stol jag sitter på nu ;-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?