Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Efter att ha stått på näsan i tygbuntarna så har jag nu bestämt mig för att göra ngt av detta! :D

Bild
Användarens profilbild
Av jordbarn
esarina skrev:Så, nu har jag gjort ett mönster. 8) Det ser lite skumt ut, så jag tänker visa det så snart jag fixat nånstans att lägga upp bilder nu när servern är nere här hemma. ;)

Bild
Någon som vågar gissa vad någon ska få? Det där är den enda delen av mönstret. 8)
Jag gissar på någon typ av väska eller fodral! :hmm:
Det är sååå spännande det här! :vågen:

Jag är förresten inte så förtjust i camo heller, fast C har ett par dödssköna byxor i mjukaste camotyg så de går ju an! :)
Användarens profilbild
Av Beckah82
McMorrigan skrev:Efter att ha stått på näsan i tygbuntarna så har jag nu bestämt mig för att göra ngt av detta! :D

Bild
åh hoppas det är jaaaag :D :eld:
Användarens profilbild
Av aneeha
McMorrigan skrev:Efter att ha stått på näsan i tygbuntarna så har jag nu bestämt mig för att göra ngt av detta! :D

Bild
åååååååhhhhhh :dreggel:
Användarens profilbild
Av zero.sara

Bild
:love: Hoppas det är till mig :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vet vad jag ska göra. Längre än så har jag inte kommit. :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
esarina skrev:Jag har prestationsångest. :purskis:
'

Jag också...något extremt! men nä bara att skita i det... bita ihop och göra och skicka och hoppas personen inte sitter och skrattar eller gråter när den öppnar...
Användarens profilbild
Av Fryle

Bild
Jag måste säga att även jag gärna vill få något av detta. Mest imponerad är jag av de två olika trådrullarna. Hos mig hade det bara funnits en brun tråd...

Fast även om jag inte får McMorrigans alster är jag säker på att det blir något fint. Hittills är jag nöjd med alla mina byten, senast idag tänkte jag på det när jag använde trollmammas grytlappar.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag försöker tänka på att jag ju kommer bli supernöjd och glad över vad som helst så jag får helt enkelt försöka tro på att de jag skickar till tänker likadant så jag kan slappna av lite :-)
Av surftrollet
Beckah82 skrev:Jag försöker tänka på att jag ju kommer bli supernöjd och glad över vad som helst så jag får helt enkelt försöka tro på att de jag skickar till tänker likadant så jag kan slappna av lite :-)
How's that working out for ya? ;) Jag försöker också tänka så, med varierande framgång.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Nu är jag iallafall färdig hah! Det är verkligen ganska tragiskt...och pinsamt :lol:

Här sitter min mottagare och väntar med spänning och hoppas att hon ska få något från en av alla kanonduktiga och istället kommer det att dimpa ner ett sånt här paket :-)

Kan inte låta bli att skratta lite åt det hela för det är rätt komiskt.

Jaja... det var bra för att vara jag så jag är rätt nöjd ändå. Jag har lagt ner massa tid, själ och hjärta och hittat på mönstren själv så jag står för prylarna till 100% och vågar skicka iväg dem fast de är fula :-)

Det är ett matchande set av något slag :-) jag har foton men de lägger ajg inte upp före mottagaren fått paket :-)

Det ska ju postas med ;-) *suck*
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 50

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?