Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill ni byta i februari?

Pocketbokfodral
1
3%
Tehuva
1
3%
Mössa
5
15%
Hemligt paket
4
12%
Grytunderlägg
Inga röster
0%
Glasögonfodral
1
3%
Ramar
Inga röster
0%
Nyckelringar
1
3%
Servettringar
1
3%
Påskpynt
Inga röster
0%
Väska
10
29%
Förkläde
3
9%
Kudde
1
3%
Kylskåpsmagneter
6
18%
Användarens profilbild
Av Hello
sirisirius skrev:
Hello skrev:
NeaVida skrev:Vill tipsa om att kolla _i_ högtalarna om ni har sådanna - där hittade vi allt möjligt för någon månad sedan - inklusive en ostmacka :)
Plötsligt kände jag mig mycket lycklig över att vi inte har några högtalare framme på det viset :D En ostmacka! :ill: Man får glädjas åt att de är påhittiga och kreativa, men det är, i sanning, inte alltid så lätt!
helt OT från väskor men vi hittade 6 st nappar i den ena högtalaren och 4 i den andra när vi skruv isär dem. kul att veta vart alla tar vägen! :lol:
Haha! Det var ju jätteroligt! Ja, som sagt vi har inga högtalare stående så, så vi har nog ändå en napptomte för de försvinner här med. När vi flyttade när äldsta var 2, var jag sååå säker på att det skulle dyka upp nappar både här och var, men vi hittade inte en enda!!
Användarens profilbild
Av Vida
Hm... de ligger säkert och gosar med alla udda strumpor... Och vantar...
Användarens profilbild
Av Humle
Camilla74 är paketet framme nu?
Användarens profilbild
Av Hello
Hello skrev:
marcy skrev:
Hello skrev:
Knyttet & K skrev:Men ni som inte fått, hör med Birka vilka som skulle skicka till er så kan nu ju pm:a och höra varför det dröjer. Eller be Birka göra det.
På listan verkar det ju som att det bara är en väska som inte är skickad, så någon måste ju ha fastnat i postgången...
Done!
Din väska låg i min brevlåda imorse. Studsat tillbaka antar jag. Du har inte fått nån avi som du missat? Paketet var skrymmande nämlich.
För jag antar att jag hade rätt adress?
Då vet vi åtminstone var väskan är ;) Jag har inte fått någon avi som jag har missat att hämta ut, men jag kan ju ha missat att få en avi, sas. Vi har dessutom haft storrens på alla ytor där papper samlas i helgen, så hade jag missat att lösa ut den, så hade jag hittat den då, såvida ingen har hittat den före mig och stoppat undan den på samma ställe som fjärrkontrollen ligger på... (läs: vi har en 1½-åring ;) )

Och adressen du har stämmer, jag pm:ar dig om det för säkerhets skull också. Och ser fram emot att snart få en väska i alla fall :D
Marcy - hur har det gått? Skickat än?
Användarens profilbild
Av Monique29
Knyttet & K skrev:Den här borde landa hos sin mottagare idag :D
Bild
Så snygg :love:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Safireee skrev:Har börjat ge upp hoppet om att få min väska nu. 1,5 månad försenad är den. :(
Men har du inte fått ngn än? :shock: :roll: Oj, då...... Vad tråkigt!
Användarens profilbild
Av Hello
Safireee skrev:Har börjat ge upp hoppet om att få min väska nu. 1,5 månad försenad är den. :(
Jag har gett upp hoppet nu. Hoppas jag får ett hemligt paket i alla fall...
Användarens profilbild
Av Fina
vad trist. jag har inte fått min bok ännu, vet att det var en massa strul med posten och jag tror faktiskt att den har försvunnit någon stans på vägen nu.
Användarens profilbild
Av acand
Hello skrev:
Jag har gett upp hoppet nu. Hoppas jag får ett hemligt paket i alla fall...
Dålig stil tycker jag! Går man med i ett byte så kan man ju inte bara ta emot.
Nån som vet vilka dom är? Kan man stänga av dom från framtida byten - om dom inte har väldigt goda skäl?
Användarens profilbild
Av Fryle
acand skrev: Nån som vet vilka dom är? Kan man stänga av dom från framtida byten - om dom inte har väldigt goda skäl?
Samordnaren bör ju veta vilka de är och jag måste säga att jag önskar att dessa inte deltar i fler byten innan väskorna är framme. Får man inte alls till någon egen väska bör man skicka vidare den man fått eller på annat sätt kompensera mottagaren i samråd med denna.
Användarens profilbild
Av acand
Fryle skrev:
acand skrev: Nån som vet vilka dom är? Kan man stänga av dom från framtida byten - om dom inte har väldigt goda skäl?
Samordnaren bör ju veta vilka de är och jag måste säga att jag önskar att dessa inte deltar i fler byten innan väskorna är framme. Får man inte alls till någon egen väska bör man skicka vidare den man fått eller på annat sätt kompensera mottagaren i samråd med denna.
Det tycker jag är helt rätt - om man inte har en väska som är nästan klar så får man skicka vidare den man fått!
Användarens profilbild
Av binaem
Till Hello skulle Marcy skicka. Som jag förstått det så kom väskan i retur men hon skulle skicka den igen? :hmm: Jag PM:ar henne igen genast och ber henne kontakta dig Hello.
Användarens profilbild
Av binaem
Upia skulle skicka till Safiree. Hon har inte svarat på PM:et jag skrev till henne :hmm: Skickar ett nytt genast.
Användarens profilbild
Av Vida
binaem skrev:Upia skulle skicka till Safiree. Hon har inte svarat på PM:et jag skrev till henne :hmm: Skickar ett nytt genast.
Upia har inte varit inne på SB sedan den 13 mars, så jag tror faktiskt att någonting har hänt. *hoppas på inget allvarligt*

Angående sådanna som tidigare "misskött" sig i bytes trådar, så har jag några namn från tavelbytet i augusti (väntar fortfarande på min tavla...) Det kanske kan vara idé att "samköra" lite register... hm... Jag menar inte att vara elak, och självklart kan saker hända som innebär förhinder, men ändå... det är trist att lägga ner massa tid och vara osäker på om man öht kommer få något i utbyte.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?