Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Var 17 får man tag på ett sånt som känns bra? :hmm: Skulle vilja sy en till en kommande bebis och hittar ingen bra trikå på olssons tyger, tycker att de jag hittar är för elastiska och e-slöjds tyger känns inte heller riktigt rätt, + att de är för dyra tycker jag med tanke på bredden. Är det någon som ändå skulle använda deras tyg eller vet andra bättre tyger?
:help:
Användarens profilbild
Av Fina
Njae har lite svårt för muddväv till annat än just mudd, dessutom går det inte så bra att trycka på det. :wink: Men det var ett bra tips!
Flera tips mottages!
Användarens profilbild
Av aspen
annars har jag hittat ett på skroten fast det finns nog bara en 5-6 meter kvar och jag tänkte köpa det imorgon. bara det är oelastiskt på bredden va? ELLER? sorry caps
Användarens profilbild
Av Fina
Ska det inte vara elastiskt på bredden och stumt på längden? Måste springa och kolla. Ok. Våran trikåsjal som är en mam eco är elastisk på bredden.
Synd att det bara fanns så lite kvar på skroten.
Det är inte så att du tänkte göra en sjal? Ska vi dela? :oops:
Användarens profilbild
Av aspen
Josefina skrev:Ska det inte vara elastiskt på bredden och stumt på längden? Måste springa och kolla. Ok. Våran trikåsjal som är en mam eco är elastisk på bredden.
Synd att det bara fanns så lite kvar på skroten.
Det är inte så att du tänkte göra en sjal? Ska vi dela? :oops:
jag menar ju så ;-)

färgen är mörkröd (inte vinröd) jag tycker färgen är vacker :-)
hmm, kan ju kanske svara bättre på det när jag vet exakt hur mycket de har ;-)
jag har ju inte burit i det så jag vet ju eg. inte om den är perfekt i elasticiteten...

(har annars 2 blå färdiga hemma)
Användarens profilbild
Av Fina
Jag gillar ju vit så att ett tryck syns så bra som möjligt, men när jag tänker efter så undrar jag om inte en mörkt röd skulla passa dom som ska ha den bättre. Jag skulle vilja fundera en stund, men vad skulle det kosta att köpa och skicka hit? Antar att frakten blir 55. Var det svårt att fålla föressten (dom blå)?
Användarens profilbild
Av aspen
Josefina skrev:Jag gillar ju vit så att ett tryck syns så bra som möjligt, men när jag tänker efter så undrar jag om inte en mörkt röd skulla passa dom som ska ha den bättre. Jag skulle vilja fundera en stund, men vad skulle det kosta att köpa och skicka hit? Antar att frakten blir 55. Var det svårt att fålla föressten (dom blå)?
jag har overlockat sömmarna på dem. pmar bild

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?