Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
OCh det känns så lyxigt! Skulle ju "bara" lämna in min vanliga maskin för service och kliver ut med en splitt ny overlock i näven ;-) Så billig blev den servicen *skratt*.
Orkade aldrig testsy på den hemma igår, men idag så har jag fått till ett par muddisar till äldstingen och ett par till minstingen. Med riktigt gott resultat med tanke på att det var allra första gången någonsin som jag sydde på en overlock.
Har en vanlig PFAFF maskin och det blev en PFAFF Hobbylock 4842 som följde med mig hem. Så nu kan jag sy riktigt proffsiga kläder ;-)
Av Marine78
Tackar för det omdömet och rodnar lite lätt ;-) Nu får man ju den där riktiga finischen på sömmarna ;-) och slipper gå efter med saxen eftersom maskinen sköter den detaljen. Men något proffs det är jag inte - men jag jobbar på det ;-)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Grattis! Sykontot kommer skjuta i höjden det också! :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av aneeha
Grattis!

Var det nån här på SB som skulle unna sig en ovelock med tanke på produktiviteten vid symaskinen så var det du!

Ser fram emot när du börjar sälja också :wink:
Av Ponyo
Marine78 skrev:Tackar för det omdömet och rodnar lite lätt ;-) Nu får man ju den där riktiga finischen på sömmarna ;-) och slipper gå efter med saxen eftersom maskinen sköter den detaljen. Men något proffs det är jag inte - men jag jobbar på det ;-)
Va!!! Oj!!! Gör den det också!
Jag har alltid varit så impad över hur rakt sydda overlockade plagg är.
Nu måste jag ju ha en! :D
Av Marine78
Tack tjejer! Känne rmig riktigt smickrad över era ord. Det är kul, ni sporrar mi att jobba vidare...snart så ;-)
Användarens profilbild
Av linafelicia
Grattis!
När man väl har en förstår man inte hur man klarade sig utan!
Det är roligt att det går så fort och dessutom blir så proffsigt resultat.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?