Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
I min blogg här finns en bild på min dotter. Både tröjan och byxorna är hemsydda (och, ja, tunikan också...) i mörkt plommonlila - tröjan i nån slät trikå och byxorna i lite randig velour. Jag har kvar av båda så det räcker till en 4-åringskjol. Kanske med en applikation av en blomma?

Jag har för all del kvar lite av det grön-lila paisley-trikån också, tror jag... Men den är kanske lite väl vintrig.
Användarens profilbild
Av Edith
Nebulosa skrev:
Hello skrev:I min blogg här finns en bild på min dotter. Både tröjan och byxorna är hemsydda (och, ja, tunikan också...) i mörkt plommonlila - tröjan i nån slät trikå och byxorna i lite randig velour. Jag har kvar av båda så det räcker till en 4-åringskjol. Kanske med en applikation av en blomma?

Jag har för all del kvar lite av det grön-lila paisley-trikån också, tror jag... Men den är kanske lite väl vintrig.
Jag ska kolla med henne om hon gillar plommonlila eller om det ska vara ljusare lila. :wink:
Velourkjol lät mysigt annars. Fast jag hade nog tänkt mig en somrigare tyg. Får fundera på saken.
Paisleytyget är jag inte så förtjust i... :hide:

Jag tar gärna emot fler förslag också. Kjolen behöver inte alls vara avancerad. Rak kjol med mudd, eller kanske med dragsko istället. Nåt som håller den uppe. :wink:

Nån som sytt kjol här och kan visa hur det blev?

Finns det nån som kan sy en sommarmössa? Typ solhatt eller fiskarmössa?
Jag kanske skulle kunna försöka... :hide:
Användarens profilbild
Av Elina
Jag har sytt en hel drös sånna här kjolar :

Bild

Bild

jag har ljuslila tunntunn jogging, skulle bli fin som kjol ( man kan ju göra en blom applikation i mörklila på ), och även lite mer mörklila tunn smalspårig manchester, sk babycord.
Användarens profilbild
Av Edith
Nebulosa skrev:Jag kanske skulle kunna försöka... :hide:
:eld: Vill du det?
Har du tyger över som jag får se?
Det är kjol vi pratar om nu va? :wink:[/quote]

Ja, en kjol ja! :D Skulle väl inte säga att jag har så väldigt mycket tyg över som skulle passa... men det löser vi! Måste ju mejla dig... :hide: bara glömmer hela tiden. :oops: Men vi får prata om det när vi ses!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?