Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
av olika slag.

Ser massor av fina väskor och påsar här men hittar inga beskrivningar.

Nu senast den fina väskan i aprilbytet.
Finns det några beskrivningar på nätet någonstans eller syr ni bara och det blir så bra?
Användarens profilbild
Av Monia
Det jag vet är stoff och stil som har mönstr på fina väskor...
Användarens profilbild
Av Hello
Jag hittar bara på. Ibland blir det bra (som i aprilbytet) ibland blir det mindre bra...

För min del gäller att jag måste ge det några dagar och gå och tänka och fundera. Då blir slutresultatet bäst och jag undviker de värsta missarna...
Användarens profilbild
Av Humle
Senast inspirerades jag av den här shoppingkassemodellen: http://www.simplicitas.se/shoppingbag.html Designad av. Eva Åbinger som jag såg på bild i en tidning.
Superenkelt och det handtaget verkar fungerabra. Men min kan inte bli så pyttig men den har roligare mönster på tyget.
Användarens profilbild
Av Kaja
Craftster.com har både Tutorials och mönster som folk delar med sig av.

Jättepraktiskt, för alla smådetaljer i hur man får till det kring dragkedjor och annat är inte helt givet, även om man syr mycket....

//Kaja
Användarens profilbild
Av Humle
OT
Humle skrev: Superenkelt och det handtaget verkar fungera bra.

Nåja funkade ju nån dag ialla fall. :lol: Tills jag knödde väskan full med tyg och skulle bära. Det blev för tungt.
Den riktiga håller nog bättre...
(min var i enkelt bommullstyg hantag sytt med polyestertråd - ingen hit tyget sprack men sömmen höll...)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?