Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
JAg provad med en ringsajl men det gick inte alls. Trodde jag ahde förstora barn men det kanske var för smal sjal. FÅ se om jag kan få A att vara försökskanin i morgon för O vill nog inte (det är första gången hon inte velat vara med då jag provat olika knytningar så den fick inte ens halvt godkänt av O :lol: :roll: )
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Nu har jag provat med Lilleman. Jag vek min Rebozo dubbel men tycker nog att den kanske blev lite för smal trots att rumpan satt riktigt bra i en påse. Men Lilleman tyckte att man skulle sätta sig upp så då åkte liksom det upp under armen på honom (den som var mot mig).
Men det var smidigt att få upp honom och lätt att ta ner, bara att sätta sig i soffan. ;)

Det kan vara en knytning jag kan nyttja mig av när jag ska till tvättstugan. Då jag vill ha honom med mig superlätt men inte ha honom på mig därute. Det tog ju bara några sekunder så var man iväg. :tumup: Så jag ska nog prova att använda den där.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?