Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
Kristina har sytt upp en åt mig och jag tycker den är kanon, inget som man ska bära jätte länge med som med långsjalar men så underbar tex till bilen eller när vi ska och handla m.m

Liten lätt och smidig, skulle inte vilja vara utan den :lol:

Vet att Kristina finns på denna sida med sitt namn (Kristina) prata med henne om du undrar något...
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina är på amningshjälpens riksträff så hon har nog inte tillgång till nån dator i helgen.

Det är ju en ringsjal så det är ju inget man bär i jätte länge, en lång sjal avlastar ju bättre. Men när det ska gå fort och man inte ska bära så länge så är dom suveräna.
Användarens profilbild
Av Pyron
har tänkt använda när jag ska gå på stan.

Jag har en liten som är 3 veckor, funkar det med en sån sjal till en sån liten?

Och jag har en på 15 månader. det är ju såå svårt att komma fram med syskonvagn i affärerna.
Användarens profilbild
Av marlene
jo nog kan det funka, men dom flesta har nog både en ringsjal och en lång sjal. Man använder den långa när man bär länge och rinsjalen när man bär korta stunder.
www.stellaris.se finns en billig lång elastisk sjal, moby wrap
Användarens profilbild
Av Suskiv
Pyron skrev:har tänkt använda när jag ska gå på stan.

Jag har en liten som är 3 veckor, funkar det med en sån sjal till en sån liten?

Och jag har en på 15 månader. det är ju såå svårt att komma fram med syskonvagn i affärerna.
Jag tycker inte ringsjal funkar till så små, men det beror delvis på att mina barn aldrig velat ligga ner i sjalen.
Användarens profilbild
Av marlene
Fast det dröjer ju inte så fasligt länge tills dom är nog stadiga för att sitta mer upprätt, men det verkar vara många som inte vill ligga ner.
Användarens profilbild
Av Suskiv
marlene64 skrev:Fast det dröjer ju inte så fasligt länge tills dom är nog stadiga för att sitta mer upprätt, men det verkar vara många som inte vill ligga ner.
Så sant så. Torkel tycker ju att det är helt latjo att bla sitta på höften ibland. Även fast han föredrar att sitta på magen och köra in nävarna i mina bröst och trycka sig utåt. "AJ"
Användarens profilbild
Av Pyron
Ok tack för era svar
Användarens profilbild
Av Kristina
Det är jag och marcy här på sjalbarn som syr dom, vi har lagt upp hemsidan för någon vecka sen bara och hunnit sälja ungefär 5 sjalar så det är inte många som hunnit prova ännu. :)
Jag har iaf hårdtestat min egen ringsjal nu i helgen på riksträffen och jag är mycket nöjd, så beställ om du är nyfiken, det är bara att skicka tillbaka om du inte gillar den!
Användarens profilbild
Av Helena
Kristina skrev:Det är jag och marcy här på sjalbarn som syr dom, vi har lagt upp hemsidan för någon vecka sen bara och hunnit sälja ungefär 5 sjalar så det är inte många som hunnit prova ännu. :)
Jag har iaf hårdtestat min egen ringsjal nu i helgen på riksträffen och jag är mycket nöjd, så beställ om du är nyfiken, det är bara att skicka tillbaka om du inte gillar den!
Hej Kristina!
Hur lång tid tar det innan ni hinner sy sjalen ifall man beställer en?
Användarens profilbild
Av Kristina
Om vi har allt hemma (=rätt färg på ringarna) så kan vi ha den färdig till nästa dag, måste vi beställa ringar tar det några dagar-en vecka ungefär.
Eftersom vi precis har börjat och typ inte har något kapital att röra oss med har vi inte heller särskilt mycket i lager tyvärr, men får vi lite ruljans så kommer vi att kunna ha ett större lager och då ska det gå snabbt att få sjalen färdig. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?