Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Idag skulle Albert åka på pappas rygg i Ergon, men det gick inte alls :cry: Eftersom Johan är rätt bred över ryggen gick det liksom inte att få Albert att sitta bra, hans ben kändes helt enkelt för korta.
Någon annan som upplevt samma problem?
Användarens profilbild
Av boosten
Men varför blir det så? (Inte för att det lär bli problem med min magre man men.. :wink: ) Är det för att resten av benet inte följer midjan? Eller hur blir det? :? :?:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det är väl för att ryggtavlan blir så bred. Alberts ben kan liksom inte hänga ner runt midjan som de gör när jag bär på ryggen. Det blir mer som om man tänker sig att man skulle försöka sätta honom mot en vägg.... Typ som att han skulle sitta i split...
Av Carina
Jag är stor, kan dock knäppa midjebältet utan förlängare, och jag tycker inte det var några problem att bära min dotter på ryggen i Ergo.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Det är väl för att ryggtavlan blir så bred. Alberts ben kan liksom inte hänga ner runt midjan som de gör när jag bär på ryggen. Det blir mer som om man tänker sig att man skulle försöka sätta honom mot en vägg.... Typ som att han skulle sitta i split...
Jamen... vad är skillnaden mot att bära i sjal då? Är väl samma rygg? *kan inte förstå*
Användarens profilbild
Av frida
Kanske för att med sjal går det att variera höjden något? Annars fattar inte jag heller faktiskt.. :roll: [/quote][/code]
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu har Johan aldrig burit på ryggen i sjal, men sjalen anpassar sig ju efter barnet. Fast jag tror att det skulle bli likadant om han knöt sjalen på ryggen också. Albert måste nog helt enkelt få lite längre ben...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?