Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Allt här hemma har varit KAOS! men då har de vart skönt att sätta sig vid symaskinen här kommer det bilder på en del jag sytt de senaste dagarna

Bild
klänning till lilla dottern "mamma är de en potatis?" fråga hon när klänningne var klar :roll:

Bild
denna gång gissa hon på en traktor.. :urule:

Bild

Bild
beställning från vår häst tokiga stora dotter...
Det jag sytt till grabben finns det inga bilder på men jag är SÅ STOLT!! han godkände byxorna jag sydde åt honom tilläggas kan att vi inte hittat byxor i affärn som passat enl honom!
Användarens profilbild
Av zingo
:urule: Hur bra som helst ju! :lol:
Användarens profilbild
Av Monia
Fina!!
Användarens profilbild
Av binaem
Det var fina saker allesammans!
Användarens profilbild
Av jag71
Snyggt! Bamsetyget tittade jag p i morse och funderade på om dagispersonalen möjligen visste vart det kom i från (det är gardiner i stora lekhallen och jag tycker om mönstret)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:lol: Potatis?
Kalas fina saker! Bamsetyget var fint. Köpt var?
Användarens profilbild
Av zero.sara
vad mycke fint :)
Användarens profilbild
Av He.ma
Tack! imorse valde 2½åringen kläder själv så det blev bamse byxorna och traktor t-shirten :wink: Bamse tyget har jag köpt i en tygaffär här i stan som mest har gardin tyger + "dyra" stuvar, gillar inte riktigt försäljaren (en kvinna på snart 70+) hon har en attityd som får mig att förstå att ¤jag är för "ung" för att kunna använda en symaskin ¤ex. bamse tyget SKA man använda ENBART till gardiner :roll: men ibland så får man bita i det sura äpplet och kliva in för hon har en hel del fint...
Av dora
å vad du kan!! läckert!!
:vågen:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?