Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Var på jobbet idag och pratade med en kollega som har BF i början av april. Jag rekommenderade som vanligt sjal och hon sa:

"Ja, jag är jättetänd på sjal, men min kille vill ha BabyBjörn. Men jag tror på det du sa om den, det låter inget skönt, det ser man ju på hur smal den är."

Så jag sa "Säg åt din kille att sitta själv på en bom i några timmar." Då höjde jag rösten för han satt en bit bort i korridoren. Hehe.

Jag tvivlar inte på att hon vinner den kampen. OM, säger OM han insisterar kan han få låna min BB som ligger och samlar damm på vinden. Det har den gjort sen jag fick låna den av en kusin. :-)

/MuuM
Användarens profilbild
Av zero.sara
Muuminmamman skrev: Så jag sa "Säg åt din kille att sitta själv på en bom i några timmar." Då höjde jag rösten för han satt en bit bort i korridoren. Hehe.
/MuuM
:Hahaa: :app:
Om han vill ha en sele "för det är mycke lättare" kan du rekomendera en Manduca den är superbekväm eller någon av de andra ergonomiska selarna
Användarens profilbild
Av MuuM
Idag var jag där och stoppade in en bedårande liten treveckorsbebis i en klarröd vacker Sino. Åh, vad de gillade det, både mamma och bebis. Och tydligen har även pappan kommit över sin kikärtsfobi och tycker att det verkar riktigt bra och trevligt. :vågen:

Hon ville också amma i sjalen, så om det är någon som har bra youtubefilmer får ni gärna slänga dem hitåt.

/MuuM
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen:
Användarens profilbild
Av lingonben
:vågen: Härligt!
Jag förundras alltid över de hängande bebisarna i BabyBjörn. Det ser verkligen inte skönt ut. Men vad gör man inte för att få lite närhet!! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av zingo
Jag brukar säga sjal bäst men bättre i BB än inte alls!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?