Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Det blev slakt av farmos gamla fula gardin:
Bild

Men mönstret är väldigt fint tycker jag:
Bild

Så jag gjorde en påse:
Bild

Och så här ser den ut med innehåll, tygbindor!
Bild
Användarens profilbild
Av nevin
Tack, jag tycker också det, gardinen var grymt ful, men passar bra i den här formen, jag ser en Mei Tai födas i det här mönstret med! En ljus MT med den fina fågeln som panel :heart:
Användarens profilbild
Av zingo
Lite påsar är bra å ha men ...... tycker jag känner igen mönstret
( kolla obin )
Bild
Användarens profilbild
Av nevin
Ja, det var ju faktiskt jättelikt! Fast det där såg mer brunt ut än svart i bottenfärgen?

Jag har iallafall bestämt at det blir en MT med, och till det behöver jag skata mer gardin!
Användarens profilbild
Av nevin
Dubbelt......
Användarens profilbild
Av zingo
Nejdå den är svart, möjligen lite blekt på nåt ställe, om du behöver mer så säg till!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Finns det någon tygbit över som är till salu?
Användarens profilbild
Av nevin
zingo skrev:Nejdå den är svart, möjligen lite blekt på nåt ställe, om du behöver mer så säg till!
jag har rätt mycket kvar, det fanns hur många gardiner som helst när jag började titta i gömmorna :)
Användarens profilbild
Av nevin
Mamma_Bergstedt skrev:Finns det någon tygbit över som är till salu?
Tyvärr är min bit en gammal gardinkappa med några konstiga draganordningar här och där, så man får bara ut kortare bitar, ca 57 cm. Men är du intresserad kan jag avvara?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag tror det är intressant! Vad är längden på andra ledden?
Användarens profilbild
Av nevin
Ca 50 cm om man tar bort själva kanalen och rynkhuvudet, så användbar bit blir 50x57 cm då.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Vad vill du ha för det inkl. frakt?
Användarens profilbild
Av nevin
Tja, jag vet inte vad det kan kosta i frakt, det kan jag kolla imorgon kanske? Och så en 20 för 2 bitar? Är det rimligt?
Användarens profilbild
Av nevin
Nu är alla bitarna urklippta och klara för att sy ihop, ska bara leta rätt på något bra att fodra midjebandet med också!

Bild

Så här har jag nog tänkt att det ska se ut när allt sitter ihop sen, den ska rundas i överkant, så den inte ser så fyrkantig ut med förstås. Men det blir fint med dekoren därnere på midjebandet tycker jag, det är nederdelen på gardinen som jag sätter där. Det kommer bara sitta dekor på de 60 cm som ska fodras.
Bild
Användarens profilbild
Av zingo
Det blir nog bra fast jag såg inga bilder :lol:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?