Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Marine78 skrev:Aj, aj, aj...jag skulle ju inte *suck*. Tänkte precis fråga hur sjutton ni hittade trikån för jag har sökt o sökt på trikå men aldrig hittat något som varit intressant. Nu gick visst 6 meter på köp nu *suck*. ;-)
Ajabaja att göra så där ;-)

Mitt fel! *räcker upp handen* :hide: :D
Lova att visa vad ni syr sedan!
Vi kanske kan ha en "sytt av randig Tradera-trikå tråd"?
:hellu:
Av Marine78
Nu så har jag betalt för ett maxpackat 3 kg paket ;-). 8 meter trikå kommer till mig. Tokbilligt ju med 45 kr/meter fraktne inräknad. Fick köpa ett par meter utanför auktionen för att komma så nära 3 kg gränsen som möjligt ;-) Vill ju ha så mkt som möjligt för pengarna.
Användarens profilbild
Av Anso
Marine78 skrev:Nu så har jag betalt för ett maxpackat 3 kg paket ;-). 8 meter trikå kommer till mig. Tokbilligt ju med 45 kr/meter fraktne inräknad. Fick köpa ett par meter utanför auktionen för att komma så nära 3 kg gränsen som möjligt ;-) Vill ju ha så mkt som möjligt för pengarna.
Låter som ljuv musik för din symaskin antar jag. :D
Av FiaLisa
Sh*t. Jag kommer att ruinera mig. :roll: Fick hem ett paket idag och har precis tryckt på "köp nu" två gånger.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:lol: Människan gör stra pengar på oss sb:are! :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
FiaLisa skrev:Sh*t. Jag kommer att ruinera mig. :roll: Fick hem ett paket idag och har precis tryckt på "köp nu" två gånger.
:lol: Kunde ha varit jag som skrivit det....
Av FiaLisa
McMorrigan skrev::lol: Människan gör stra pengar på oss sb:are! :wink:
Ja verkligen. Och så måste hon undra vad som hände, varför budgivningen helt plötsligt blev helt galen och massor av auktioner försvinner med en gång med "köp nu". :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
FiaLisa skrev:
Ja verkligen. Och så måste hon undra vad som hände, varför budgivningen helt plötsligt blev helt galen och massor av auktioner försvinner med en gång med "köp nu". :lol:
Finns det nåt tyg kvar på Tradera ??? Måste kolla tror jag * inte köpa inte köpa inte köpa*
Användarens profilbild
Av jag71
Anso skrev:
FiaLisa skrev:
Finns det nåt tyg kvar på Tradera ??? Måste kolla tror jag * inte köpa inte köpa inte köpa*
Fanns igårkväll iallafall. Jag tänkte köpa lite fast jag åker nog till henne och hämtar det (fast det ksnake är farligt :roll: :lol: )
Användarens profilbild
Av McMorrigan
jag71 skrev:
Anso skrev:
FiaLisa skrev:
Fanns igårkväll iallafall. Jag tänkte köpa lite fast jag åker nog till henne och hämtar det (fast det ksnake är farligt :roll: :lol: )
Det skulle inte jag våga göra! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
McMorrigan skrev:
jag71 skrev:
Anso skrev:
FiaLisa skrev:
Det skulle inte jag våga göra! :lol:
Instämmer, livsfarligt antagligen. Kanske säkrast att hämta paketet utanför huset? :lol:
Användarens profilbild
Av ernamalin
:hopmad: hemska människa!
Jag hade inte alls råd med detta ju och nu är en hel del på väg hit :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
...Sjalbarn går en randig vår till mötes..... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Anso skrev:...Sjalbarn går en randig vår till mötes..... :mrgreen:
Japp, kommer bli hur fint som helst :app:
Användarens profilbild
Av 4ungar
:vågen: hon bor några mil från mig, har mejlat o frågat om jag får hämta hos henne :D oj vad jag kan handla då för då slipper jag frakt :eld: :eld:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?