Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammeli
På fredag ska jag på föräldrautbildning på Bvc, i egenskap av blivande tvåbarnsmor. Så nu ska jag ringa till min bm och fråga om det är ok att jag tar med mig lite sjalar och demonstrerar. Jag vill verkligen göra det så jag hoppas att det hinns med. Synd att jag inte har några SB-kort att dela ut men hur svårt kan det vara att komma ihåg om jag nämner det några hundra gånger? :lol:
Användarens profilbild
Av Mammeli
Då var det bokat och klart! :D

Jag insåg dock efter att nu ha provknutit omslutet X med docka att magen kommer att vara lite för stor och i vägen för att det ska se så jättebekvämt och smidigt ut som det är.

Jag tänkte ta med en trikå, en vävd och en ringsjal. Blir det bra tror ni?
Användarens profilbild
Av marlene
Jag tror att en sele vore bra, många är nog lite skeptiska mot sjalar och en ERGO eller nått sånt är ju sååååååå mycket bättre än en bb

Vi ska nog ha möte i helgen, ska du med?
Användarens profilbild
Av Mammeli
Det gör jag nog gärna, jag har tom suttit och gått igenom lite AH-material igår inför den här träffen på fredag. Det är en Bm-studerande som ska hålla i den och det ska visst hadla om amningen den här gången. Jag misstänker att jag kommer att ha en hel del att tillägga :wink:

Vet du om det är någon från AH som har hållit i amningsinfon på örnäset?

Jag kanske kan låna Linas Ergo då, den är ju rätt sober i jämförelse med tegel och blommiga dekorationsband :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
Mammeli skrev:Det gör jag nog gärna, jag har tom suttit och gått igenom lite AH-material igår inför den här träffen på fredag. Det är en Bm-studerande som ska hålla i den och det ska visst hadla om amningen den här gången. Jag misstänker att jag kommer att ha en hel del att tillägga :wink:

Vet du om det är någon från AH som har hållit i amningsinfon på örnäset?

Jag kanske kan låna Linas Ergo då, den är ju rätt sober i jämförelse med tegel och blommiga dekorationsband :roll:
det är nog ingen som har pratat amning på örnäset, om du vill ta på dig att göra det så kan jag gärna följa med som moraliskt stöd :wink:

Du får låna min ERGO annars om du vill :D

Jag lägger till dig på mailinglistan så vet du vad som planeras, det är inte bestämt plats eller så ännu
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Vad roligt att de är intresserade! :-D
Mammeli skrev:Jag insåg dock efter att nu ha provknutit omslutet X med docka att magen kommer att vara lite för stor och i vägen för att det ska se så jättebekvämt och smidigt ut som det är.
Du får knyta in BM, eller haffa någon sköterska eller läkare?! 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?