Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
...i detta tyg:

Bild

Färgerna återges förstås inte riktigt. Tyget är inte fullt så orange utan mer åt det rödrosa hållet. Som synes på nästa suddiga bild är det en gardinkappa (som är sydd med tyget liggande :roll:), men vad ska jag göra med det? Inte kan jag väl ha den som en gardinkappa? Blir den inte väl mönstrad (och liggande...)?

Bild

:help:
Användarens profilbild
Av Kaja
Lägg det på brevlådan!!!! Så att jag får sätta saxen i det!

En klänning borde det räcka till. En väska hade väl blivit kanonfint.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Amiechan
Det där var ett tyg jag gillade! :D
Användarens profilbild
Av Edith
Kaja skrev:Lägg det på brevlådan!!!! Så att jag får sätta saxen i det!

En klänning borde det räcka till. En väska hade väl blivit kanonfint.

//Kaja
Nä nä, här läggs inget på nån brevlåda. :lol: Håller med om att det nog skulle göra sig bra på en väska... någon som har ett bra mönster? :wink:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
En väska tänkte jag också med en gång! Urläcker väska!
Användarens profilbild
Av Edith
Ingen som sitter och håller på ett bra väskmönster? ;)
Användarens profilbild
Av binaem
Jag förstår precis vad du menar med förälskelse. På väg till jobbet idag åkte en bil förbi mig med släp. Och de hade täckt vad som nu fanns i släpet med påslakan i gul/ornagesprakande blommighet à la -75 och ett med virvlar i lila, turkos och blått à la -76. Jag ville liksom rusa efter och rycka lakanet av släpet men det gick ju inte :lol: :oops:
Användarens profilbild
Av Edith
binaem skrev:Jag förstår precis vad du menar med förälskelse. På väg till jobbet idag åkte en bil förbi mig med släp. Och de hade täckt vad som nu fanns i släpet med påslakan i gul/ornagesprakande blommighet à la -75 och ett med virvlar i lila, turkos och blått à la -76. Jag ville liksom rusa efter och rycka lakanet av släpet men det gick ju inte :lol: :oops:
Vad fruktansvärt frustrerande! :whut: Och såna skatter täckte de kärran med!? :shock:
Användarens profilbild
Av Amiechan
Edith skrev:
binaem skrev:Jag förstår precis vad du menar med förälskelse. På väg till jobbet idag åkte en bil förbi mig med släp. Och de hade täckt vad som nu fanns i släpet med påslakan i gul/ornagesprakande blommighet à la -75 och ett med virvlar i lila, turkos och blått à la -76. Jag ville liksom rusa efter och rycka lakanet av släpet men det gick ju inte :lol: :oops:
Vad fruktansvärt frustrerande! :whut: Och såna skatter täckte de kärran med!? :shock:
*ler* Svärfar använder 70-talstygerna som draperier i sin slöjd-verkstad.
Användarens profilbild
Av Edith
Amiechan skrev:
Edith skrev:
:shock: Jösses, sån't borde vara olagligt! :this: Såna tyger borde skickas till mig istället! ;)
Användarens profilbild
Av Amiechan
Edith skrev:
Amiechan skrev:
Edith skrev:
:shock: Jösses, sån't borde vara olagligt! :this: Såna tyger borde skickas till mig istället! ;)
:lol:

Här är de: väl insvepta i en dimma av sågspån... 8)

Bild
klickbar bild
Användarens profilbild
Av Hello
Men kära nån! Köp svärfar några billiga draperier från IKEA och sno raskt åt dig guldklimparna. De var ju underbara ju, ffa det inre gillade jag!
Användarens profilbild
Av Edith
Hello skrev:Men kära nån! Köp svärfar några billiga draperier från IKEA och sno raskt åt dig guldklimparna. De var ju underbara ju, ffa det inre gillade jag!
:iagree: Det inre draperiet var ju urfint! :D Och vill du inte ha dem själv så kan jag förbarma mig... ;)
Användarens profilbild
Av Amiechan
Edith skrev:
Hello skrev:Men kära nån! Köp svärfar några billiga draperier från IKEA och sno raskt åt dig guldklimparna. De var ju underbara ju, ffa det inre gillade jag!
:iagree: Det inre draperiet var ju urfint! :D Och vill du inte ha dem själv så kan jag förbarma mig... ;)
Jag ska prata med svärfar om saken :wink: Men jag tror faktiskt inte det är nån bra idé. Han röker. Och det där är hans eget rum och där röker han hela tiden han jobbar med sitt finsnickeri och pyssel...

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?