Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Vera
ja, kan man ha så "stora" bebisar i vagga? min son är 3 mån och väger 7,2 kg, så han är ganska stor.. . Jag ville kunna lägga honom i vagga så jag kunde amma honom i sjalen när han var sjuk och kinkig och var bara lugn när jag bar honom. jag provade med min BabyBundler, men det blev inte helt bra. det är iofs inte rätt läge när han är kinkig o jag orolig :wink: Så frågan är : är han för stor för vagga, är min elastiska sjal inte bra för så stor bebis i vagga, eller finns det någon annan knytning man kan amma i.
Tacksam för alla tips!

Vera
...var vore jag utan min sjal !? Tack trollmamma och alla på sjalträffen i Lund!
Av Marika
Om du skall ha honom i vagga och amma skulle jag rekomendera dig en ringsjal. Då kan du justera så att han kommer i rätt position. I en ringsjal kan du amma ett stort barn och ha benen hängande ut på ena sidan.

Den kommer även vara användbar när den lille böjar krypa/gå och skall upp och ner hela tiden. Snabbt och enkelt.

Jag tycker att om man skall var helgarderad skall man ha en långsjal och en ringsjal. Då har man bärhjälp för de flesta tillfällen.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag bär min snart 7 mån gamla pojk i vagga, i ringsjal och bärpåse alltså. Långsjal har jag inte testat. Känns som det kanske blir FÖR instängt för en lite större liten...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag ammade min åttamånaders i ringsjal igår :D . i långsjal blir det lite trångt dock...
Av Vera
..för tipsen- det verkar som det får bli en ringsjal som nästa steg nerför sjalstigen... :D .. och jag har redan sett några tips på snygga sådana. Jag börjar förstå habegäret som kan uppstå kring sjalar :lol:
Av Vera
tror dessvärre det är för sent! ... jag som trodde jag kunde klara mig med bara en... :D ...
och nu har jag börjats sugas in i tygblöjträsket också... :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?