Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag tycker ju att kangatygerna är så snygga!! Det är typ som lakansväv i materialet va?
Nån som har lust att ge mig måtten?

Och känns det inte som om man blir hemskt plattbröstad då man bär sådär? :blahblah:
Användarens profilbild
Av verre
Foxy skrev:
verre skrev:jag har en kanga men har bara använt den som en (finns säkert ett namn) ringsjal utan ringar.. men nu vill jag ha A på ryggen men kan bara hitta en sorts knyt och den får jag inte till. (knyta som ett "badlakan")

kan någon hjälpa?
Har du provat att knyta den som en kort vävd?
Här är bilden på hur jag brukar ha sonen på ryggen i en kanga:
Bild
min är alldelaes för kort för att jag ska kunna ha den så..
Användarens profilbild
Av verre
Panakeia skrev:
Foxy skrev:
Panakeia skrev: Ingen vacker syn!! :wink:

*rotar i bilarkivet å återkommer*

rotat klart - har ingen bild frammifrån Det får vi återgärda nångång, men inte just nu!
Cool, väntar med spänning ;)
den som väntar på nått gott! :wink:

Bild
mina bröst är ju så otroligt olika i storleken, så det är kanske därför det inte fungerar.. för just så har jag försökt många många gånger... ska försöka igen..
kanske är det så att A är för stor också..
Användarens profilbild
Av trollmamma
kollade lite o jag har bilder på kangas fram !! Bild

Kangas bak Bild

Jag har dock alltid använt lång sjal o krsat ovan bröstet eller under bh-kanten det bästa med den knytningen är att armarna är så pass fria .. o fram är en jätte bra somna in ställning speciellt på middagar o liknande !
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag måste ju puffa min fråga lite 8)
mari_tres skrev:Jag tycker ju att kangatygerna är så snygga!! Det är typ som lakansväv i materialet va?

Och känns det inte som om man blir hemskt plattbröstad då man bär sådär? :blahblah:
Sen undrar jag hur man knyter kangan så barnet hamnar fram på magen? Det må ju vara apsvårt att knyta likadant som man knyter då barnet sitter på ryggen (om man inte har gummiarmar eller nån som hjälper till)
Användarens profilbild
Av trollmamma
mari_tres skrev:Jag måste ju puffa min fråga lite 8)
mari_tres skrev:Jag tycker ju att kangatygerna är så snygga!! Det är typ som lakansväv i materialet va?

Sen undrar jag hur man knyter kangan så barnet hamnar fram på magen? Det må ju vara apsvårt att knyta likadant som man knyter då barnet sitter på ryggen (om man inte har gummiarmar eller nån som hjälper till)
Jag har gjort en gördel o en enkel knut innan barnet kommit i ... såvidare man inte haft honom på ryggen han o han efter på kommit fram ..då gäller det att ha rätt kläder :wink:

måtten minns jag dåligt .." rayon pareo is 46 inches by 65 inches" hur mycket det är ???pareokangas typ
Användarens profilbild
Av mari_tres
trollmamma skrev:
Jag har gjort en gördel o en enkel knut innan barnet kommit i ... såvidare man inte haft honom på ryggen han o han efter på kommit fram ..då gäller det att ha rätt kläder :wink:

måtten minns jag dåligt .." rayon pareo is 46 inches by 65 inches" hur mycket det är ???pareokangas typ
Typ 120*165 då. (Kollade på http://hemsidor.torget.se/users/b/bohjo ... conv_s.htm) Bra sida btw! Har varit in där o kollat på podegei tidigare men har inte surfat runt på den så mycket mer än så.
Användarens profilbild
Av dagdrömmare
verre skrev:[

åååå det var bra.. men hur sjutton gjorde hon den knuten??

så lång är inte min...jag ska mäta...(imorgon)
Man kan ju göra en vanlig löpknut (slipknot) Tror jag har en video på det med...letar
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?