Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Annika80 skrev:men du kan ju sy ju :!: :D
bara att testa eller hur :wink:
jo, men hunden i fråga drar så väldigt, dumt om sömmarna går av, + att jag tänkte att nån som ändå syr typ selar har ju materialet hemma, för jag vet inte riktigt var spännena hittas, men om ingen vågar sig på det får jag försöka. det syns ju tydligt hur den är sydd tycker jag :D
Användarens profilbild
Av aspen
Kaja skrev:Kolla med GOBLIgobli. Hon syr väskor och har säkert alla grejer hemma. Passa på att kolla in hennes väskor också. Har dreglat över dem LÄÄÄÄNGE nu...

http://gobligoblisyr.blogspot.com/

//Kaja[/url]
tack! :-D

och vilken ispirationskälla!!! :love:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vad är det för speciellt med selen? Jag tycker det ser ut som en vanlig sele :hmm:

lägger till: Jag såg när jag kollade igen att den hade ringen man fäster kopplet i på bröstet istället för på ryggen.
Användarens profilbild
Av aspen
Knyttet & K skrev:Vad är det för speciellt med selen? Jag tycker det ser ut som en vanlig sele :hmm:

lägger till: Jag såg när jag kollade igen att den hade ringen man fäster kopplet i på bröstet istället för på ryggen.
ja, det ska tydligen vara bra för hundar som drar mycket.
I djuraffären säger de att det är ju en jakthund, de drar ju. Och det vet jag ju, men när jag ska ut med henne så ska då inte jag jaga utan bara promenera. :-)
Användarens profilbild
Av aspen
kollade med gobligobli och hon trodde hennes grejer var för stela o för stora, tyvärr.

hon blev dock glad över att ha blivit tipsad om :-)
Användarens profilbild
Av Fryle
Min mamma är hos min bror i Amerika just nu. Vill du att jag kollar om det är någorlunda lätt att få tag i där, så kan hon ta med det hem sista helgen i april? Skicka i såfall pm.

Annars måste jag säga att det inte ser så svårsytt ut, man måste tänka lite bara.
Användarens profilbild
Av exiteme
annelie skrev:
Knyttet & K skrev:Vad är det för speciellt med selen? Jag tycker det ser ut som en vanlig sele :hmm:

ja, det ska tydligen vara bra för hundar som drar mycket.
I djuraffären säger de att det är ju en jakthund, de drar ju. Och det vet jag ju, men när jag ska ut med henne så ska då inte jag jaga utan bara promenera. :-)
Säg gärna till om den funkar. Har också en hund som drar. :?
Användarens profilbild
Av Squig
Ni som har hundar som drar: kolla på "mannen som talar med hundar" på tv4+ på måndagar kl 20. Han är helt underbar!!
Av Sia
Jag tycker att du ska prova att sy själv!
Tinaw säljer ju både spännen, remmar, ringar och reflexband på sin sida:
ww.baranara.se
Vad är det för ras på hunden? jagar ni?

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?