Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Jag får inte till ryggsäcken alls - när man ska dra tillbaka tyget över barnets ben och sen korsa under rumpan och fram igen under barnets ben, så hamnar tyget just runt hans ben. Det sitter åt där istället för under rumpan och han blir mycket missnöjd. Vad gör jag för fel?
Användarens profilbild
Av jag71
MEn jag tror att jag har tyget under benen på Skrutt. HAr inga sjalar i närheten så jag kan inte kolla just nu.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Okej. Jag bara följde instruktionerna här på sjalbarn. Eller har jag fattat fel? Måste kolla. Känns konstigt att dra tyget över benen.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Det står faktiskt över barnets ben, i kors under rumpan och sen under. Men jag tror att det kan var att han inte satt med tillräckligt uppdragna ben. Måste testa igen!
Användarens profilbild
Av jag71
Nu har jag funderat. Jag drar bak sjalen, över Skrutts ben, byter tag om sjalen (dvs den sjalsvansen som jag har i vänter hand byts till högerhand vilket gör att det blir ett kors). Sen så drar jag under Skrutts ben och sen fram. Sjalenändarna håller fast sjalen som ligger över barnets rygg. Virrar jag till det ändå mer för dig nu?!
Användarens profilbild
Av annemi
Du kanske drar sjalen för långt ner så det kommer på benen. Det är rätt att du drar sjalen tillbaks över benet och sen under det andra och knyter sen fram. Försök hålla tyget lite högre när du drar det bakåt så kommer det mer på/under rumpan. :hellu: Hoppas du förstår vad jag menar :roll:
Användarens profilbild
Av glis
Låter ju som något att se på en sjalträff... Vi vet ju att våra Jönköpingsgrannar kan ruggsäcksknytning.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Jag71: Precis så gjorde jag. Men jag tror som annemi skrev att jag fick sjalen för lång ner på benen, förmodligen för att han inte satt med benen tillräckligt uppdragna. Jag fick till det lite bättre på sista försöket, men tyckte han satt lite ostadigt, och han var inte helt nöjd. Men öving ger väl färdighet, jag får försöka igen när han vaknar (han ligger och sover i mitt knä just nu :heart: )

Glis: självklart! Men jag vill ju kunna nu, på en gång...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?