Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
glis skrev:Jamen, jag måste ju lära mig knyta först i alla fall...
MEn det är ju så att det är olika svårt att lära sig med olika sjalar. Jag som lärde mig med en amasonas antigua tog fram den många gånger då jag lärde mig någon ny knytning just för att den var enklare i mina ögon. Så du kanske helt enkelt har fel sjal att lära dig med! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av glis
Det går ganska bra bara jag försöker, men så fort jag har knutit in mig lite halvdant så somnar pôjken och då kan jag ju inte med att väcka honom. Så jag tror det löser sig med tiden, jag kan säkert knyta när de börjar sälja Zara...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Nu är det snart april. :D Puffar lite för att se om det har kommit någon ny info om det blir en återförsäljare i sverige.
Väntar med spänning....
Hoppas att det kommer upp sjalbilder med alla färger så man kan se lite bättre vilken färgkombination som ska önskas :P
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har du ändrat lite på sidan, sjalarna verkar anlända den 1 maj. Kan jag behöva en till och hur ska den i så fall se ut?
Användarens profilbild
Av zero.sara
vill se bilder på sjalarna :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Men det verkar dom inte lagt in än :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
F*n att jag bär så lite som jag gör. Eller jag bär men jag har nog alla sjalar jag behöver. Men samtidigt så om det är fler här som köper och vi kan dela på portot så kanske jag bara måste. Skrutt ville ju ha en så jag kanske kan få mormor att köpa en. Det blir till att klura lite till.
Användarens profilbild
Av zingo
Användarens profilbild
Av jag71
zingo skrev:Nu är de här BILDERNA!
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
OCh den sjalen är grymt snygg!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:shock: :whut: WOW Lägger in bilderna trots att några blir enorma :D. Hur var det nu kommer någon svensk återförsäljare ta in dom här??? :loving: :heart: :love: Jag vill ha en :P
ZARA CANDY
Bild
ZARA EARTH
Bild
ZARA FRESH
Bild
ZARA OCEAN
Bild
ZARA ORGINAL
Bild
ZARA PURPLE
Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
Vet inte vad jag skulle vilja ha, tror nästan en svart vit som man sedan färgar röd. Den gröna var väldigt fin men jag hade gärna haft den till min folkdräkt och då hade nästan en röd och vit gjort sig bäst. I förklädet som har lite liknande mönster är det rött, svart och vitt.

Den röd var faktiskt väldigt fin säger en person som inte är så förtjust i rosa.
Användarens profilbild
Av zero.sara
thanisa skrev:Lite fler bilder finns i denna norska tråden.

http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=66034
Vill definitivt ha en :love: efter att ha sett dom bilderna :eld: Men mannen kommer inte vara med på fler inköp just nu misstänker jag :roll:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?