Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Jag kan ju inte springa omkring med min vinröda sjal mitt i sommaren, så jag tycker nog att jag kan få en ny :D

Jag tycker att Björn ser väldigt stilig ut, men han ser lite olika ut på olika bilder. Eftersom det är färgväxande bomull så undrar jag om färgerna på Björn och Lars är samma som på kläderna från Minimundus som är gjorda av färgväxande bomull? För den bruna färgen där tycker jag är rätt rödbrun?
Av Aelia
Jag hade Björn och kan säga att den är jätte fin*L*
Av Elisa
Jag får snart hem min Björn :D Han kom inte igår så det måste bli på måndag.
Jag har inget från just Minimundus men diverse annat i färgväxande bomull att jämföra med. Tänkte matcha mig och lillan med sjalen. 8)
Sen är den ju sån att den mörknar med tiden av tvätt, så den blir bara bättre. Ja det är en härlig bomull :D

Anso: jag ändrade här så jag inte ställer till en massa blekta Larsar istället :oops:
Senast redigerad av Elisa den lör jan 21, 2006 23:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anso
Elisa skrev: Sen är den ju sån att den mörknar med tiden av solljuset, så den blir bara bättre. Ja det är en härlig bomull :D
Är det sant?! Då ska nog min käre LARS få solbada lite när det blir vår och hankommer hem till mig igen. Just nu så är han rätt så milt grön jämfört med t.ex den som Mi hade i somras.
Användarens profilbild
Av mian
Det jag undrar egentligen är nog om all färgväxande bomull har samma färg, dvs om brun färgväxande bomull alltid har samma nyans av brun? Eller om det är som rött vin, både smakar och ser olika ut beroende på var det växt :D
Användarens profilbild
Av Anso
mian skrev:Det jag undrar egentligen är nog om all färgväxande bomull har samma färg, dvs om brun färgväxande bomull alltid har samma nyans av brun? Eller om det är som rött vin, både smakar och ser olika ut beroende på var det växt :D

Åh, vin! *ler längtansfullt och drömmer om vinprovningar*
Jag vet inte man jag kan nog tro att nyanserna skiftar efter vad bomullsplantan "har ätit". :D
Av Elisa
Anso: Nu blev jag plötsligt fundersam. :? Ska kolla ordentligt, men den mörknar i alla fall av tvätt. :)

Jag hade visst fel :oops: Enligt http://www.medsols.se/index.html ska man akta särskilt den gröna för solen. Tvärt om alltså. Det förklarar de gröna shortsens brist på färg.
Senast redigerad av Elisa den lör jan 21, 2006 23:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har sett flera Lars o alla har olika gröna nyanser dem är vackra alla på sitt sett ....

Björn som jag sett är kirres den är underbart brun med rött i nyansen varm lixom :)

Men jag tror att solen bara ljusar till min jag köpte min just för stadigsommar bärning ....minns inte Anso's har jag inte sett men nånn Lars såg jag i Storsta'n o den vart mycket grönare ..... lite kul men det blir lotteri :P
Användarens profilbild
Av Anso
Elisa skrev:Anso: Nu blev jag plötsligt fundersam. :? Ska kolla ordentligt, men den mörknar i alla fall av tvätt. :)

Jag hade visst fel :oops: Enligt http://www.medsols.se/index.html ska man akta särskilt den gröna för solen. Tvärt om alltså. Det förklarar de gröna shortsens brist på färg.
TACK, då får LARS hålla sig undan ifrån solen. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?