Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Fördelen med de som kallas sommarsjalar är att de är tunnare än de vanliga vävda sjalarna.
Av anna m
Man MÅSTE ha en sommarsjal! :this:
Av Emmiez
ne man måste inte man gör som man vill :lol:

men ja har nog gärna en tunn sjal på sommaren för att det inte ska bli så varmt :)
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har klarat mig utan sommarsjal sådet är inget måste. Då har det varit ett barn som vi inte haft vagn till så det har blivit en del bärande och jag har inte tyckt det varit nödvändigt med sommarsjal.
Användarens profilbild
Av jag71
Behöver och behöver! Nej det behöver maninte men det är väldigt mycket skönare när det är 30 grader ute och man slipper en tjock hoppe runt kroppen.
Användarens profilbild
Av kjelin01
såklart man inte behöver... :roll:
men jag undrade liksom hur jobbigt det blir med vanlig sjal :wink:
Användarens profilbild
Av kjelin01
såklart man inte behöver... :roll:
men jag undrade liksom hur jobbigt det blir med vanlig sjal :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Det beror på vad du har för sjal. Jag tyckte att wellen var de sjalarna jag föredrog på sommaren. En hoppe hade jag undvikit. Jag använde inte min hoppe överhuvudtaget förra sommaren. Jag upplevde alltså inte att det blev för varmt, man kan ju ta en svalare knytning om man känner att det kansek blir för varmt annars.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
En vanlig sjal blir varmt om det är över 23-24 grader tycker jag. Men däremot måste man inte ha en sommarsjal, en MT eller sele går också bra :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
kajsa kavat skrev:En vanlig sjal blir varmt om det är över 23-24 grader tycker jag. Men däremot måste man inte ha en sommarsjal, en MT eller sele går också bra :wink:
:iagree:

Är det riktigt varmt så föredrar jag sele eller MT, de känns inte lika klistriga på kroppen när det är varmt.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Isanna skrev:
kajsa kavat skrev:En vanlig sjal blir varmt om det är över 23-24 grader tycker jag. Men däremot måste man inte ha en sommarsjal, en MT eller sele går också bra :wink:
:iagree:

Är det riktigt varmt så föredrar jag sele eller MT, de känns inte lika klistriga på kroppen när det är varmt.
Nä precis. Det enda som är lite knepigt är solskydd :roll:
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag tror faktiskt att MT är den svalaste alternativet :roll:

Kan säga från egen erfarenhet att en vit MobyWrap var lika tokvarm som dennes marinblå kompis ;) :oops:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?