Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Finns det bärselar med högre rygg. Jag har ERgo NG nu, känns som den slutar på halva ryggen på vidar
Användarens profilbild
Av mammahappy
Angelpack LX har väldigt hög rygg tycker jag. En bra bit högre än beco i alla fall och Beco har väl något högre rygg än Ergo har jag för mig.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
mammahappy skrev:Angelpack LX har väldigt hög rygg tycker jag. En bra bit högre än beco i alla fall och Beco har väl något högre rygg än Ergo har jag för mig.
:iagree:
Jag gillade inte den låga rygen på Ergon, Becon har högre rygg.. :D
Användarens profilbild
Av KATARINA
Manducan och Patapum Toddler är högre i ryggen.
Användarens profilbild
Av Suskiv
mammahappy skrev:Angelpack LX har väldigt hög rygg tycker jag. En bra bit högre än beco i alla fall och Beco har väl något högre rygg än Ergo har jag för mig.
Vem säljer sånna?

Har verkligen tappat all koll på sjalar mm.
Användarens profilbild
Av mammahappy
angelpack finns det ingen i Sverige som säljer.
Jag köpte min från usa begagnad. Men har för mig att det finns i england och norge oxå kanske att få tag på.
googlar du lite på angelpack LX så får du upp en del träffar.
Användarens profilbild
Av thanisa
mammahappy skrev:angelpack finns det ingen i Sverige som säljer.
Jag köpte min från usa begagnad. Men har för mig att det finns i england och norge oxå kanske att få tag på.
Finns i tyskland också. Jag köpte min från Tyskland, valde mellan den och den engelska då jag ville ha från inom eu så man slipper kludd med tull.

http://www.tragemaus.de/

Mammahappy, fick du med det fina instruktionsbladet? Annars så skulle man enligt det absolut kontakt dem så att man får det så man kan läsa alla varningar innan man använder den. Står ingen annanstans än just på pappret så hur man ska veta det om man köper en begagnad och inte får med den övergår mitt förnuft.
Användarens profilbild
Av mammahappy
thanisa skrev:
mammahappy skrev:angelpack finns det ingen i Sverige som säljer.
Finns i tyskland också. Jag köpte min från Tyskland, valde mellan den och den engelska då jag ville ha från inom eu så man slipper kludd med tull.

http://www.tragemaus.de/

Mammahappy, fick du med det fina instruktionsbladet? Annars så skulle man enligt det absolut kontakt dem så att man får det så man kan läsa alla varningar innan man använder den. Står ingen annanstans än just på pappret så hur man ska veta det om man köper en begagnad och inte får med den övergår mitt förnuft.
Nej det var inga instruktioner med mina.
Ja jag läste din tråd med instruktionerna :Hahaa: Man kan ju som sagt undra NÄR man ska använda selen egentligen. :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Becon är väldigt hög, den går ända upp i nacken på Albert. Men den är ju inte så lätt att få tag i nu.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
HÄR finns en tråd som jag startade med jämförelse av 4 olika selar i bilder om du vill kika (Manduca, Beco 4th, Ergo NG & gamla modellen på Patapum Toddler).

Manducan (som blivit min nya favorit när det handlar om bärkomfört för egen del) säljs av KnytAn, Babyboden, Eden Baby och Stellaris.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Min close2you är hög i ryggen. Nu är denna bild rätt dålig för hon sitter inte rätt med rumpan men normalt går den upp till nacken på henne och hon är 74 cm lång. Det går även en bra bit upp på treåringen som nu är drygt 100 cm

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=85775
Användarens profilbild
Av Suskiv
Delfinen_78 skrev:HÄR finns en tråd som jag startade med jämförelse av 4 olika selar i bilder om du vill kika (Manduca, Beco 4th, Ergo NG & gamla modellen på Patapum Toddler).

Manducan (som blivit min nya favorit när det handlar om bärkomfört för egen del) säljs av KnytAn, Babyboden, Eden Baby och Stellaris.
Manduncan verkar ju väldigt intressant. Ikväll slängde Vidar sig bakåt i Ergon såpass att det slutade med att han kräktes.
Användarens profilbild
Av thanisa
Men om det är hög rygg så är ju inte manducan så hög även med ryggförlängningen. Becon var högre men angelpack är högre än beco.

Det du skulle kunna göra annars är att beställa från http://www.close2you.se skriv inte com i den adressen istället för se. Beställer du kan du ju be om att få högre rygg. På de bilderna de har så är dess rygg högre än ergo men lägre än beco.
Användarens profilbild
Av jag71
Tack för det thanisa! Jag bara måste kolla när någon skriver "skriv inte" så nu vet jag varför man inte ska skriva .com. :lol: Fast det kunde jag ju ha räknat ut, hade faktiskt en svag aning.
Användarens profilbild
Av mammahappy
thanisa skrev:Men om det är hög rygg så är ju inte manducan så hög även med ryggförlängningen. Becon var högre men angelpack är högre än beco.

Det du skulle kunna göra annars är att beställa från http://www.close2you.se skriv inte com i den adressen istället för se. Beställer du kan du ju be om att få högre rygg. På de bilderna de har så är dess rygg högre än ergo men lägre än beco.
var ju tvungen att testa att skriva .com istället för .se :oops:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?