Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
thanisa skrev:Det hade varit en syn det, synd bara att det är svårt att få någon att sitta i den för min del. Tova går nog med på det ett tag, lillen vill dock helst gå själv men ibland kan han nog tänka sig att sitta i sjal.
DU kan få låna en av mig! Alla tre här hemma vill bli burna :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Om jag får säga vad jag tycker (och det får jag för du frågade) så tycker jag att en fresh skulle passa ihop med dig. Iaf om man kollar på hur du ser ut på din avatar.
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:
thanisa skrev:Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?
:Hahaa:

Det vore en syn. :mrgreen:
Men jag tror att jag vill ha lite mer färg än den bruna. Den är verkligen jättejättejättesnygg, men jag tror jag vill ha färg...
Men nu vet jag, vi måste ju självklart ha två var. Jag måste ha en att bära Tova i och en för Finn. Sen har ju Lin tre barn men två får bli burna. Och så jag71 3 som vill bli burna. och så Casper. Vi måste ha två sjalar var och tänk oss då komma på stan dubbelbärandes allaihopa med likadant mönstrade sjalar i olika färger, det hade väl varit något att titta på.
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin jag tror du hade varit fin i den röda. Jag tycker det man ser av den rosa är såpass matt att det nog inte är så svårt att matcha till annat. Det är nog första gången jag faktiskt är sugen på att köpa en röd/rosa sjal vilket kan ses som ett högt betyg åt den.
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:
thanisa skrev:
Lin skrev:
thanisa skrev:Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?

Men jag tror att jag vill ha lite mer färg än den bruna. Den är verkligen jättejättejättesnygg, men jag tror jag vill ha färg...
Men nu vet jag, vi måste ju självklart ha två var. Jag måste ha en att bära Tova i och en för Finn. Sen har ju Lin tre barn men två får bli burna. Och så jag71 3 som vill bli burna. och så Casper. Vi måste ha två sjalar var och tänk oss då komma på stan dubbelbärandes allaihopa med likadant mönstrade sjalar i olika färger, det hade väl varit något att titta på.
Jamen självklart! :Hahaa:

Betalar du? :razz:
Om jag skulle vinna på triss så gör jag det. :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:
thanisa skrev:
Lin skrev:
thanisa skrev:
Lin skrev:

Jamen självklart! :Hahaa:

Betalar du? :razz:
Om jag skulle vinna på triss så gör jag det. :lol:
:tumup:
Kanske borde köpa en lott så att det faktiskt finns möjlighet till det.
Användarens profilbild
Av thanisa
Lägger in lite till bilder, på dessa tycker jag att antingen candy eller earth hade passat bäst.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Lin skrev:Fler bilder! :shock: :vågen: Ja, där såg de lite annorlunda ut... Och earth ser väldigt snygg ut. :love: Men tänk om den blir tråååkig... :roll: :lol:
MEn om du köper en earth och tycker den är tråkig så kan ju alltid jag köpa den av dig. :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Så nu ska jag förvirra dig ännu mer med några till bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Gaaaah! :siishah: :shock: :love: :love: :love:

*trillar ner och svimmar*

*kravlar upp*

Skicka hit den rosa, den gröna och den turkosa, tack! :heart:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?