Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
Jag har en såbhär:Bild(bild lånad från mammabarn.se) men med en stor vit ficka fram oxå. Jag fattar inte varför jag köpte en som jag tycker är ful! Den behöver pimpas! Ska jag färja? sy nått "skal"? kom med förslag!
Användarens profilbild
Av sofiutane
Om du inte ens tycker den är snygg och inte vill kunna byta så tycker jag att du ska sy dit ett skal permanent (behöver ju inte vara så jättesvårt att sprätta heller om du ångrar dig). Tror det är lite kruxigt att göra bytbart skal.
Av legenden29
Hmmm, tycker den var ganska fin, jag :oops: Men om du inte trivs med den ska du helt klart inte ha den så. Kan du inte bara byta bort den? (Synd att göra om en så fin sak...)
Användarens profilbild
Av Asia
har du nått att byta med då? :wink:
Användarens profilbild
Av Groover
Asia skrev:Jag har en såbhär:Bild(bild lånad från mammabarn.se) men med en stor vit ficka fram oxå. Jag fattar inte varför jag köpte en som jag tycker är ful! Den behöver pimpas! Ska jag färja? sy nått "skal"? kom med förslag!
Byt eller sälj! (nej, jag vill inte ha den. Tycker också att den är ful. :wink: )
Användarens profilbild
Av Asia
har försökt sälja men ingen vill ha den.

dethär har Lovis att säga om saken
¨lojµgv 6666660ooo9
Användarens profilbild
Av Beckah82
men va? Den är ju skitsnygg.... försökt sälja säger du...priset då?
Användarens profilbild
Av Asia
Beckah82 skrev:men va? Den är ju skitsnygg.... försökt sälja säger du...priset då?
Tja eftersom den inte är använd å den kostade 699 ny så kanske en 500?Den har en ficka fram oxå så du vet.
Av legenden29
Skulle gärna köpt den men har precis köpt en stork, ny, dyyyyyr. Å har ju ett gäng andra bärgrejer redan sååå.... Å inget intressant att byta med har jag (för en babybjörn eller cuddly wrap är väl inte aktuellt, å förresten så är de utlånade... å de andra grejerna jag har är en kortsjal i linne/viskos - inte alls i samma prisklass som din, en Patapum - som jag använder vid mina tygblöjeturer till tvättstugan, en ringsjal från Vi föräldrar - gratisgrej som inte heller är i samma liga som din, sååå, inget byte här inte direkt)
Förresten, den färgade gröna i länken var grymt snygg!!!!
Av legenden29
Men om du inte får den såld kan du väl sy på tryckknappar på den o ha några skal att byta med. Då kan du ju variera efter humör! Tryckknappar är ju billiga så du kan sy fast massor så syns inte tyget under trots ev veck å så...
Användarens profilbild
Av Asia
legenden29 skrev:Skulle gärna köpt den men har precis köpt en stork, ny, dyyyyyr. Å har ju ett gäng andra bärgrejer redan sååå.... Å inget intressant att byta med har jag (för en babybjörn eller cuddly wrap är väl inte aktuellt, å förresten så är de utlånade... å de andra grejerna jag har är en kortsjal i linne/viskos - inte alls i samma prisklass som din, en Patapum - som jag använder vid mina tygblöjeturer till tvättstugan, en ringsjal från Vi föräldrar - gratisgrej som inte heller är i samma liga som din, sååå, inget byte här inte direkt)
Förresten, den färgade gröna i länken var grymt snygg!!!!
patapum?
Användarens profilbild
Av Asia
legenden29 skrev:Patapum
http://www.patapum.com/
Som Ergo ung fast billigare, kostar väl runt 600 ny.
Ja jag vet vad det är, undrade om du ville byta!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?