Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Bling
Jag kände igår att jag behöver en ny sjal :twisted: , en ringsjal. Jag behöver alltså en sjal som är snabb och lätt att få på sig för kortare stunder, t.ex. från bilen in i affären. Är olika ringsjalar olika avlastande, för och nackdelar, vilken tycker du är bäst?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag gillar ringo och zolowear om du inte ar duktig pa att sy for da kan du gora en av en diagonalvavd langsjal.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag gillar också ringon. Fast jag använder mest en ringsjal sydd av en halv easycare.
Av Bling
Planerar jag att sy en, då blir jag nog utan :lol: , nej jag får nog shoppa en. Ringo, får ta mig en titt på dem.
Av Tyche
Jag är upp över öronen förälskad i BB-sling. Absolut underbaraste ringsjalen ever. Tyget är så mjuk att jag nästan får gåshud :lol:
Användarens profilbild
Av kjelin01
ringon är stadig, men jag använder mest en bära barn för den är så fiin :heart:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag gillar inte Ringo :roll: Däremot BäraBarn och en ringsjal sydd av en hoppe :)
Användarens profilbild
Av Nova
Tyche skrev:Jag är upp över öronen förälskad i BB-sling. Absolut underbaraste ringsjalen ever. Tyget är så mjuk att jag nästan får gåshud :lol:
:iagree:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?