Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MiaE
Har tänkt beställa en Rebozo men har ingen aning om hur lång jag ska ta. Har just nu en Hoppediz som är 5,4 m. Ska jag ta samma längd på Rebozon då eller hur har ni andra gjort?
Användarens profilbild
Av Tiz
Det beror ju på vilka knytningar du vill kunna göra. Rebozons har ju inga avsmalnande ändar. Vill du kunna göra samma knytingar med rebozon som med din andra sjal behöver den nog vara lika lång. Jag har en 4,6 meters Hoppis (som är över 5 meter med ändarna) och en 5 meters Rebozo.
Användarens profilbild
Av MiaE
Jag vill ju kunna knyta samma saker som jag gör med min nuvarande sjal.
Användarens profilbild
Av MiaE
Jag har 5,4 m på den + snedskurna ändarna... Vissa knytningar få rman mycket tyg över vid, andra inte så mycket
Användarens profilbild
Av MiaE
Okej, då ska jag mäta för att vara riktigt säker...
Av Jessika
Hej!

Jag har en Rebozo 4,5 m sóm jag är nöjd med. Jag kan inte knyta dubbelt x-omslut med knuten fram men både jag och min man kan knyta med knuten bak eller på sidan. Jag tycker det är skönt att inte ha så mycket tyg som släpar i marken om man ska knyta utomhus, jag var lite irriterad på min Baby bundler 5,1. Jag har provat lite ryggknytningar också och då känns den lagom.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?