Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ylvut
Hej är det någon som provat den? Skulle vilja veta om den är mjuk eller sträv i tyget och om den är lätt knuten. om den avlastar bra.
Av ma-jo
ylvut skrev:Hej är det någon som provat den? Skulle vilja veta om den är mjuk eller sträv i tyget och om den är lätt knuten. om den avlastar bra.
Vet ingen här eller nån annanstans som provat än. Tror den är mjuk av beskrivningarna jag läste häromdagen på deras sida. Jag tror på den sjalen i sommar! ... eller om man vill ha en tunn o lätt att ta med, man kan ju ha den som halsduk trots att den är lång! *gillar*

(Jag hänger nog gärna på o beställer ifall du ska göra det, bor också i Sthlm så kan vi ta double-priset...?! De har ju gratis frakt såg jag. :D Pm:a i så fall!)

Vill ha en oliv! :P
Av Annsofi
jo då vi är några stycken på Sjalbarn som provat den och de svenska återförsäljarna av Calin Bleus produkter, inkl. oss själva, har även gauze och linnesjalen i sortimentet tillsammans med fleecesjalen. Vår/sommar sjalarna har dock inte annonserats ut ännu men det är beräknat till februari månad.
Samtliga av hennes sjalar kan varmt rekommenderas. Gauze sjalen är svårt att inte tycka om. Det är en tunn, mjuk långsjal som är naturligt skrynklig. Mjukheten gör att den passar bra även för mindre bebisar. Den väger bara 420 gram (vilket kan jämföras med linnesjalen från Calin Bleu och Ella Roo som väger strax över 700 gram). Det låter kanske inte som så stor skillnad men när man håller i båda så känner man en tydlig skillnad. Gauze sjalen är därför en sjal som man lätt snurrar ihop och tar med sig. Den är lätt stretchig på diagonalen, har mittmarkering och är lätt att knyta. Den avlastar också mycket bra. (Självklart kan dock inga tunna sjalar avlastningsmässigt jämföras med de tjockaste på marknaden). Färgerna är också underbara och det finns både mer klassiskt neutrala (natur och oliv) och mer färgstarka vilket gör att det är lätt att hitta en färg man tycker om.
Användarens profilbild
Av Ester
Åh jag vill också ha en gauze...men vilken färg?!

Hart mest gröna sjalar - så även om oliv är finast så kanske man skulle testa en annan färg.....
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Och jag som har bestämt mig för att skaffa en sån framåt våren vill gäääärna veta vad priset hamnar på, ungefär :wink:
Användarens profilbild
Av annikar
Oj! En sån vill jag också ha. Bor också i Stockholm och kan gärna sambeställa isåfall... Hm ska man ha en oliv eller turkos :roll: :twisted:
Användarens profilbild
Av ylvut
Tack för alla svar. Det lutar nog åt att det blir en sådan när den börjar säljas här i sverige. jag är också intresserad av vilket pris det blir här.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?