Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nathalie
Hej!

Jag skulle behöva lite hjälp av er som har pekaboo bärpåsar.

Jag är 166 cm lång, väger 64 kg, och använder C-kupa. (Fettet sätter sig mer på mina höfter och ben än på överkroppen) (nu vet ni hur jag ser ut ;)

Jag vet att man kan mäta från höft till axel, men är lite nyfiken på hur storlekarna sitter i praktiken.

Skulle Medium passa tror ni??
Användarens profilbild
Av Eir
Du kan säkert ha S.
Användarens profilbild
Av Kristina
Ja, jag tror också på S. Jag är lika lång som dig, väger 73 (tror jag) och har D-kupa och jag kan ha S, fast då är den aaaningens tajt.
Användarens profilbild
Av April
Åh, jag vet inte... Jag har en S som är väldigt tajt. Jag har D-kupa (fast nu med graviditetsbröst :oops:). Jag tycker att den är i tajtaste laget - men jag kanske har en liten modell? Jag är (i vanliga fall ;-)) 165 cm och 55 kg...

Kram
Av Nathalie
melon skrev:Skulle inte du sy??? :wink: :D :D
HIhi....jo men jag kunde inte hålla mig. Blev så inspirerad av er förra sjalträffen att jag letade fram ett tyg hemma och försökte sy själv. Men tyget är inte bra. Jag upplever att den skär in lite vid kanterna. Läste om en kvinna som skrev att fleece var underbart även till hennes 11 kgs barn och blev nyfiken på peekaboon.

/Nathalie
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?