Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Mitt pyssel är klart, men jag funderar på att slänga i något mer....
Användarens profilbild
Av zmurfan
zero.sara skrev:Mitt pyssel är klart, men jag funderar på att slänga i något mer....
Klar? Nu? När vi har hela April på oss?
Jag vet inte ens vad jag ska hitta på för något jag.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Är det bara jag eller är det fler som inte fått några frågesvar...?? Kanske inte blivit skickat till nån men jag BEHÖVER dom! Är ju skitsvårt annars. Men eftersom jag inte har några ideer så är det ju ingen brådska :lol: .
Användarens profilbild
Av lotti
bara lite nyfiken.....är det byte rätt över? Alltså byter man två och två eller har man olika givare och "tagare" :hmm:
Användarens profilbild
Av jordbarn
lotti skrev:bara lite nyfiken.....är det byte rätt över? Alltså byter man två och två eller har man olika givare och "tagare" :hmm:
Man får inte av samma som man ger till! ;)
Användarens profilbild
Av zmurfan
sofiutane skrev:Är det bara jag eller är det fler som inte fått några frågesvar...?? Kanske inte blivit skickat till nån men jag BEHÖVER dom! Är ju skitsvårt annars. Men eftersom jag inte har några ideer så är det ju ingen brådska :lol: .
Jag fick frågesvar när jag fick adressen.

Kanske att den du ska byta med inte har skickat in några frågesvar till knyttet?
Användarens profilbild
Av sofiutane
zmurfan skrev:
sofiutane skrev:Är det bara jag eller är det fler som inte fått några frågesvar...?? Kanske inte blivit skickat till nån men jag BEHÖVER dom! Är ju skitsvårt annars. Men eftersom jag inte har några ideer så är det ju ingen brådska :lol: .
Jag fick frågesvar när jag fick adressen.

Kanske att den du ska byta med inte har skickat in några frågesvar till knyttet?
Så är det säkert. Jag får vänta lite bara.
Användarens profilbild
Av Maerion
"Min" har inte heller svarat, och vissa av svaren var jag ute efter.. Vi pratade om en tråd för enkätsvar för de som inte lämnat. Någon som känner sig manad att ordna? :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Maerion skrev:"Min" har inte heller svarat, och vissa av svaren var jag ute efter.. Vi pratade om en tråd för enkätsvar för de som inte lämnat. Någon som känner sig manad att ordna? :D
Jag kan fixa.
Användarens profilbild
Av zero.sara
zmurfan skrev:
zero.sara skrev:Mitt pyssel är klart, men jag funderar på att slänga i något mer....
Klar? Nu? När vi har hela April på oss?
Jag vet inte ens vad jag ska hitta på för något jag.
Men jag hade ett ryck och pysslade så nu ligger det och väntar på att jag ska ta mig förbi en brevlåda (det är tur att jag har hela månaden på mig för det, har en förmåga att glömma paketen när jag väl åker förbi postens inlämningsställe :oops: ) Och så hinner jag ju göra något mer pyssel också som kan landa i samma persons brevlåda :D pysselkorgen drar....
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har vidarebefodrat alla enkätsvar, men det var några som inte hade svarat. Ni som inte fått svar och vill ha får hålla tummarna då att era mottagare svarar i tråden :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
skyldig till att inte ha svarat i anmälan men nu har jag svarat i tråden :)
Användarens profilbild
Av zandrama
zmurfan skrev:
sirisirius skrev:jaha... så nu ska man komma på nått dåå.......... :floet2:
Jag menar det. Nu var den enkla delen gjord. Nu är det svåra kvar. :)
Jag tror att jag har en idé. :shock: 8)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?