Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Ellen håller på med pottträning just nu och det blir många olyckor varje dag. Bäst går det när hon har trosor och tights på sig. Det är som om hon känner bättre att hon inte har något på sig. Men, vi hade typ 3 par tights och det händer att unga damen förbrukar så många på en dag...

Tur att det finns spillbitar och billiga tyger. Nu blev det billigt värre. Bara min tid och tålamod som fick prövas litegrann...

Bild

Bild
Nu hoppas jag att det ska räcka ett tag...

//Kaja
Användarens profilbild
Av sirisirius
elli skrev:Du hinner så mycket att man får lite prestations ångest 8)
:iagree:
Användarens profilbild
Av Monia
Fina!!!! :tumsup: KAnske det vi ska prova också, med tights för vi får verkligen inte potträningen att funka
Användarens profilbild
Av Kusmi
sirisirius skrev:
Vad får du tiden ifrån kvinna?
Av Tyche
Kommer det komma ut såna på säljes? :floet2:
Användarens profilbild
Av Kaja
Fru Längtan skrev:
sirisirius skrev:
Tja, jag låter bli att sova... Och då har jag ändå inte visat upp två beställningskit som har gått iväg, eftersom forumreglerna inte tillåter det...

Jag har heller inte visat upp de två stickade tröjor som jag är halvvägs igenom, eller den trave tyg som ligger tillklippt för expediering...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
Tyche skrev:Kommer det komma ut såna på säljes? :floet2:
Mja. Eftersom du frågar så fint så tror jag att de gröna på första bilden nog skulle passa en viss ung fröken väldigt bra (de nog lite för korta för Ellen tror jag...) :wink:

//Kaja
Av Tyche
Kaja skrev:
Tyche skrev:Kommer det komma ut såna på säljes? :floet2:
Mja. Eftersom du frågar så fint så tror jag att de gröna på första bilden nog skulle passa en viss ung fröken väldigt bra (de nog lite för korta för Ellen tror jag...) :wink:

//Kaja

:vågen:
Användarens profilbild
Av Kaja
Kaja skrev:
Fru Längtan skrev:
sirisirius skrev:
Tja, jag låter bli att sova... Och då har jag ändå inte visat upp två beställningskit som har gått iväg, eftersom forumreglerna inte tillåter det...

Jag har heller inte visat upp de två stickade tröjor som jag är halvvägs igenom, eller den trave tyg som ligger tillklippt för expediering...

//Kaja
Förresten. Jag skulle kunna hinna ÄNNU mycket mer om jag inte satt och slöade så mycket framför datorn...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Plinga
Tjusiga!!

jag skulle oxå vilja sy tights, men vet inte om det är svårt, eller vad för tyg man ska ha? Har ett mönster iaf. i en biblioteksbok.
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefina!!
Användarens profilbild
Av Kaja
Katja77 skrev:Tjusiga!!

jag skulle oxå vilja sy tights, men vet inte om det är svårt, eller vad för tyg man ska ha? Har ett mönster iaf. i en biblioteksbok.
Med overlock så är det busenkelt. Det som tar längst tid är att få fållarna vid fötterna och i midjan snygga... Men, nu har jag ju fått träna mig på 6 par tights, så NUMERA så går det galant....

//Kaja
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Fru Längtan skrev:
sirisirius skrev:
Det undrar jag också!?? :lol:

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?