Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Bissa skrev::? själv vill jag kunna se och känna på bebis titt som tätast och rätta till om hon lägger näsan rakt in i bröstet. men tekniskt möjligt borde det väl annars vara.
Ja, det är lite huvudets position som jag funderar på. Jag kan knyta in honom omslutet på ryggen (då har han ju huvudet åt sidan, så näsan är fri), men han gillar inte att ha huvudet innanför axelbanden... Men det kanske skulle bli samma i en sele iofs.
Användarens profilbild
Av diddeldi
nja, i så fall behöver du nog hjälp att få upp barnet, för babyinsatsen fästs med tryckknappar och kan inte stötta barnets tyngd. den funkar inte som butterfly alltså, där du kan svinga upp hela paketet.
Av anpa
Man kan ju lägga bebisen i selen i sängen och sen böja sig bakåt. Man får ha koll på att huvudet är på selen och sen får man kolla att de sitter bra i en spegel. Har provat och det fungerade, men det kändes lite läskigt att ha honom på ryggen.. Har honom kortare stunder nu (snart 3 månader). Det står att de rekomenderar ryggbärande från 8 kg, men min kotte trivs bra kortare stunder nu (6, 2 kg).

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?