Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Ja det tar emot att köpa en sele som jag tycker är rentav ful, men jag måste nog ha en. Den är... lite för sportig för min smak (och dragkedjan är ju inte direkt ett smycke), och jag kommer genast försöka fixat till ett skin till den, men jag känner mig själv tillräckligt väl för att inse att det nog aldrig kommer bli av. :?

Frågan är ju bara: vit eller svart? Give me some input, please!
Användarens profilbild
Av Stream
Vit, för den känns mer somrig, och den går alltid att färga 8)
Av belinda
svart, den känns mindre sportig än den vita.
Användarens profilbild
Av boosten
Stream skrev:Vit, för den känns mer somrig, och den går alltid att färga 8)

:lol: Jag gillar hur du tänker! :wink: Och tja, den bruna ergon vi har är ju alltid snorig och ful, vit kanske är mer praktiskt?
Användarens profilbild
Av boosten
belinda skrev:svart, den känns mindre sportig än den vita.
Gör den? Hmm..
Av belinda
boosten skrev:
belinda skrev:svart, den känns mindre sportig än den vita.
Gör den? Hmm..
jepp! :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Okej, jag behöver åtminstone en ytterligare röst, för här hemma är vi 50/50 också. :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
jag säger........svart 8)
Användarens profilbild
Av boosten
Elin skrev:jag säger........svart 8)
Och där, mina damer herrar har vi utslagsrösten! :D

Eller har vi? :twisted:
Användarens profilbild
Av boosten
ia-fia skrev:jag säger RÖD!

:twisted:
Jeez, don't even go there! Jag har tillräckligt svårt med de alternativ jag redan har. :roll:
Användarens profilbild
Av boosten
ia-fia skrev:
boosten skrev:
ia-fia skrev:jag säger RÖD!

:twisted:
Jeez, don't even go there! Jag har tillräckligt svårt med de alternativ jag redan har. :roll:
Men om man tvekar mellan två alternativ så bör man ta det tredje i beaktande. minns Buddha - den gyllene medelvägen!

;)
Buddah menar alltså att medelvägen mellan vit och svart är röd!? :shock:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ska du ha nån alls så röstar nog jag på en röd jag med. Det skulle passa er två.
Av anpa
Jag har en röd. Ångrar mig lite, men min man tycker den röda är "roligare" och snyggare. Vit blir nog lätt skitig..
Användarens profilbild
Av Elin G
Min make vill ha en röd, men det vill inte jag. Jag vill ha en petrol, men det vill inte han. Medelvägen heter väl svart *suck*
Användarens profilbild
Av diddeldi
Elin G skrev:Min make vill ha en röd, men det vill inte jag. Jag vill ha en petrol, men det vill inte han. Medelvägen heter väl svart *suck*
ja så var det för oss. och medelvägen blev svart, fast jag suktar fortfarande lite efter petrol, särskilt nu när jag sett den irl.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?