Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Idag har min son varit med mig på jobbet. Han är snart 7 månader och jag har sjalat honom sedan han var dryga tre månader, så han är van att hänga med. Idag har han som sagt varit med på jobbet och vi har fått visa upp våra fina sjalar och svarat på massor av frågor. Jag hade med mig Manducan, vilken fick många att titta, även på bussen hem sen då flera tanter kom fram och tyckte att han satt så fint och tryggt i den. Färgen är petrol, så den syns ju.

Jag hade även släpat med mig min fina gula ringsjal, den hade jag under fikarasten, så vaktmästaren som jag omvänt fick se den live sas. Han tyckte den verkade jättebra, och tittade runt om, frågade massor om den och var ganska imponerad när vi väl satte oss för fikat.

Mei tai, den fick följa med också, den har vi dels burit i nere på kontoret, dels har vi (inspirerade av zero.sara) använt den när liten ska sitta på stol. Han har då suttit i en vanlig karmstol, med meitaien som en slags sele i stolen. Jag knöt den som på mig själv, fast stolens ryggstöd fick agera min mage då, och sonen satt framåtvänd, om ni förstår vad jag menar?

Folk har frågat flera gånger om jag inte har vagnen med mig, och jag har fått förklara fördelen med sjalarna, och selen, för dem. De har också fått hålla i sonen så de känenr den tyngd han faktiskt lägger på min kropp, och sedan med egna ögon sett hur obekymrat jag kunnat jobba med honom med mig, oavsett om han suttit på höften, magen eller ryggen!

Jätteroligt, det var väldigt inspirerande att få visa upp oss IRL, så att säga. På vägen hem så ringde dessutom en syster till mig, det är sällan vi pratar, men hon tyckte det här verkar vara en jättebra idé och funderade allvarligt på att låna en av mig för att bära katten i!! han gillar tydligen att bli buren, men det tar ju också upp händer då. Ska nog sy en till henne, bärpåsen borde ju vara bra, då katten gärna ligger på rygg?

Avslutande kan jag bara säga att jag är så såld på det här med sjalande, och kan inte få tillräckligt många i garderoben! Jag kasnke ska göra som syrran tyckte, gå till BVC och visa upp det här!
Användarens profilbild
Av Maria22
Vad roligt!

Det där med att ha en sjal till katten låter ju toppen. Skulle jag behöva, Louis här hemma vill också gärna bli buren... jag måste testa imorn :D
Av puh
Vad mysigt! Hade du en hel trunk med dig för att få med dig alla sjalar??!! :wink: Kanske är det man ska ha vagnen till - köra runt alla sjalar, & selar!:eld:

...jag vet en Sundvallstös som verkar använda vagnen hemma som förvaring av sjalar.... :roll: :P
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:Vad mysigt! Hade du en hel trunk med dig för att få med dig alla sjalar??!! :wink: Kanske är det man ska ha vagnen till - köra runt alla sjalar, & selar!:eld:

...jag vet en Sundvallstös som verkar använda vagnen hemma som förvaring av sjalar.... :roll: :P
Jasså, vem kan det vara? :hide: :floet2:

Myyys att få bära hela dan! :vågen: Och kul att kunna visa andra hur bra det är, kanske blir någon inspirerad :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
:hello: :rock:
Klart han sitter bra :D
shoppa på sjalar, bara vi får komma kollar på dom sen :wink:
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Vad mysigt det lät! Jag hade också med mig lillkillen en sväng till jobbet idag för att fixa några saker. Han satt i sjalen och var nöjd hela tiden, men jag, som bestämt mig för att rationalisera och bara ta med sjal och inte Manduca, ångrade mig lite när han somnat i bilen och jag skulle lyfta ut honom. Har hittils inte lyckats flytta honom sovande från babyskydd till sjal, det blir för mycket krångel. Lärdom till nästa gång: du kan aldrig få med dig för många bärdon.

Fast mina kollegor på jobbet är inte lika intresserade som dina - jag tror ingen av dem själva har burit i sjal, men de har sett mig och en annan kollega som nyligen fått barn göra det flera gånger, så nyhetens behag har liksom försvunnit.
Användarens profilbild
Av nevin
Jag hoppas verkligen att jag insprirerar någon/några till bärandet med sjal istället för som nu, med BB.....

Jag har en bag som vi fått från Fazer, den har jag mina sjalar i, och så hänger selen på mig, det är inga problem att ta med sig, och ofta får jag ju visa upp allt jag har när det väl frågas, så det är bra att ta med hela sortimentet :) . Till och med på bussen reagerar ju tanterna, när jag pratade med systra mi på bussen satt det en kvinna bakom mig (upptäckte jag efter samtalet) och det syntes att hon hört allt, och av henens leende när hon fick se min lilla på magen som sov så sött tyckte hon nog att jag hade en poäng eller fler :D
Användarens profilbild
Av zingo
Kommer det hem någe nytt måste vi få kolla! 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
:iagree: jag med vill testa :D
Användarens profilbild
Av nevin
Jag har fått hem en jättefin panelsjal, den måste jag visa!
Användarens profilbild
Av zingo
Väntar på det :eld: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?