Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
Hjälp mig!!
Ni som har erfarenhet av båda, vad är skillnaden förutom priset? ( och huvudskyddet )

Avlastarbältet, funkar det lika på båda, axlarna, är de olika tjocka / breda??

Kan inte bestämma mig, men min plånbok tycker en patapsum, men min rygg är inte den bästa.. Så om det är sämre avlastning på den så får det bli en ergo, nå någon som kan hjälpa en förvirrad stackars kvinna??

"Kiddo" väger 11,5 klarar jag det? Tänkte i huvudsak bära på ryggen vilket jag tycker är knöligt med sjalen, jag får inte till det bra.

// Elina
Senast redigerad av Elina den tor mar 10, 2005 19:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har en Patapum och har bara provat de andra selarna. Men jag tycker nog att Patapumen står sig bra i konkurrensen. Jag tycker att Sutemi är den sele som avlastar bäst och att Ergon är sämst men det är ganska individuellt och att det betyder inte att du tycker likadant.
Det bästa är att prova selarna och känna sig för.

Plånboken gillar ju Patapum bäst förståss :D
Användarens profilbild
Av Elina
varför inte sutemin funkar för mig är pga av att jag har enorm byst :oops: och där korsas ju banden över bröstet, det ser ILLA ut. Annars har jag väl hört att den avlastar bäst.

Tack för ditt svar!!

Ser att hjag stavat patapumen heeelt fel i inlägget *pinsamt*
Användarens profilbild
Av Moja
Jag väljer också mellan dessa två. Lutar åt patapum men läste om den o det verkar som om den kan bli varm i solen. Stämmer det??
Användarens profilbild
Av AnKa
Moja skrev:Jag väljer också mellan dessa två. Lutar åt patapum men läste om den o det verkar som om den kan bli varm i solen. Stämmer det??
Min är ganska ny och endast använd vintertid men jag tror knappast att den är varmare än andra selar och svalare än långsjal.
Av Mirre
Jag är också i dessa funderingar just nu. Vad är egentligen skillnaden mellan dessa tre? Alla bilder jag hittat är så svåra att se på. Finns det nån som säljer dessa i Stockholm som man kan besöka?
Användarens profilbild
Av Ester
Kom på nästa sjalträff i stockholm den 29:e så kan du testa alla tre:-)
Av Mirre
Sjalträff i Stockholm - var håller ni hus och var anmäler man sig?
Användarens profilbild
Av Ester
Gå in under rubriken sjalträffar :D
Där försöker vi komma överrens om tider och dagar då vi kan ses och fika och klämma lite på varandras sjalar och selar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?