Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

OBS låååångt och flummigt :lol:

Hej alla!!

har haft några hemmasnickrade trikåsjalar som jag stormtrivdes med och som fick mig att bli totalt sjalfrälst. När Tilde började bli tyngre bestämde jag mig för att satsa på en vävd sjal och köpte en som jag gav mig själv i julklapp samt sydde några stycken från bland annat dukar från indiska.

Men jag fick aldrig riktigt till det och tyckte inte att det var lika skönt/mysigt som de elastiska :oops: Tyckte att sjalen ALLTID satt åt för mycket upp mot halsen på mig och de delar som var utåt mot armen (hmm förstår ni vad jag menar :roll: ) satt på tok för löst + att det blev korvigt och ofta även snurrat bak på ryggen :oops:

Sen sydde jag några selar som jag föll pladask för (en än gång Tack TinaW för din underbara sida) Detta gjorde att jag aldrig riktigt på allvar satsade på att få till det ordentligt med långsjalen :oops: .

Bestämde mig för att be någon hjälpa mig på en sjalträff men nu har jag varit på två och fortfarande inte kommit mig för att be någon visa :oops: :roll: :oops:

Men igår så attackerades jag av sjal :twisted: och köpte en Didy Nino från AAaa, Shit pommes nu måste jag ju lära mig ordentligt för med en sån fin rolls royce till sjal kan man ju inte gå omkring med halvdanna knytningar:roll: :roll: skulle ju verkligen bli dålig reklam för att bära med sjal ju :roll:

och idag surfade jag in på stjärnbarn och kollade på hennes knytbeskrivning där stod det att man kunde vika sjalen dubbelt för att den skulle bli lättare att hantera, så jag testade det nu och wow vilken skillnad NU SITTER DEN JU PERFEKT JU!!!

Tyvärr ( :wink: ) somnade Tilde med en gång annars hade jag knytit om igen och igen och igen och...... för att träna 8)

Varför har jag inte frågat innan :oops: eller bett någon visa mig :oops:
Men nästa vecka ska jag på ny sjalträff och då ska jag banne mig hugga tag i någon som kan hjälpa :!: mig för även om jag tycker att det blev jättebra denna gång så kan ju knytningarna bli hundra gånger bättre endå...

Ojoj vad mycket text :lol: men jag är så glad över hur skön knytningen blev denna gång (xomslut) att jag var tvungen att skriva av mig lite :roll: hoppas att någon orkade läsa :lol:
Användarens profilbild
Av Eld77
Grattis! Visst är det härligt när det fungerar! Och ju bättre sjal, desto mysigare blir det... :)
Användarens profilbild
Av jag71
:lol: :lol: :lol:
Känner igen lyckan av hur underbart det är när det säger klick och det bara fungerar!

Grattis!!
Användarens profilbild
Av nennie81
jag71 skrev::lol: :lol: :lol:
Känner igen lyckan av hur underbart det är när det säger klick och det bara fungerar!

Grattis!!
hahaha ja jag vill ringa runt till alla jag känner och berätta men tyvärr är de flesta i min omgivning ännu inte lika frälsta så de skulle inte förstå min lycka :oops:
Användarens profilbild
Av Anso
nennie81 skrev:

Grattis!!
hahaha ja jag vill ringa runt till alla jag känner och berätta men tyvärr är de flesta i min omgivning ännu inte lika frälsta så de skulle inte förstå min lycka :oops:
:lol: :lol: Ring du, de förstår nog storheten snart.
Av Aelia
nennie81 skrev:

Grattis!!
Du kunde ju ha ringt mig, haha
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?