Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ylvut
Nu börjar jag kunna få till knytningen någorlunda, lill killen somnade när jag höll på och övade och då fick jag äntligen till det så han hamnade uppe vid min nacke med huvudet. Men hur ska jag göra för att få det bekvämt över axlarna? Antingen kan jag inte röra armarna eller så skär det in. Jag bär med ett hemma bygge med lite diagonal stretch.
Användarens profilbild
Av Helen
Som med allt annat så är det personligt hur man vil ha det vid axlarna.
Jag tycker om att göra tibetansk avslutning dvs att dra i hop tyget ver bröstet och sedan brer jag ut det lite över axlarna så det blir som koppar nästan.

Har man vanlig ryggsäcksknytning kan man om man vill dra ner tyget en bit och sedan dra upp det igen. Själv gillar jag inte det utan vill hellre ha tyget i hopskrynklat och sedan bara utbrett över axeln i lagom bredd..
Prova dig fram till vad som känns bäst för just dig. Inget är fel, det är bara en smaksak.

Föresten muskeln som ligger precis nedanför nacken ut mot axeln . ( trapetsmuskeln?) känner jag att jag inte vill ha tryck på så jag ser till att tyget inte trycker på den= drar ner tyget från nacken ner på axeln.
Av ansve9
Jag har nyss skaffat en riktig sjal och måste säga att sådant som att det skär in och så blir mycket bättre med detta tyget!
Håller i övrigt med föregående.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?