Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hellen21
Jag har köpt en mei tai, provat den men funkade det sådär. Pojken va inge vidare nöjd. Eftersom han bara är lite mer än 2,5 månad så kan jag inte riktigt använda den. Huvudet svajar lite. Det jag funderar över är om benen verkligen ska vara så brett isär. Han står ju nästan i spagat. Verkar inge vidare bekvämt. Är ny på detta så hjälp är välkommet.
MVH Helen
Användarens profilbild
Av LillaG
Rent spontant så känns det som att din son är lite för liten för att sitta i en normalstor mei tai med benen helt isär.
Om du vill använda mei taien så föreslår jag att du försöker sätta honom i grodställning i den, alltså inte spreta ut så mkt med benen på varje sida.
Han borde dessutom vara så kort att huvudet får stöd av ryggdelen.
Du kanske kan knyta den lite hårdare på dig?
Och för att han inte ska försvinna helt i den, så kan du vika upp midjebältet ett par gånger, så den blir lite kortare i ryggdelen.

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av Nova
I och med att du sätter honom i grodställning i MTn så kommer han automatiskt lite högre upp och då är det inte helt säkert att du behöver vika upp midjebältet.

Du kan också ta ett band av något slag och knyta ihop nederdelen på ryggdelen där han ska sticka ut sina ben och göra den delen lite smalare.
(Se sidan 3 i denna instruktion för tydligare beskrivning: http://www.connectababycarrier.com/pdf/ ... rGuide.pdf)
Då kan han sitta med benen utanför om du hellre vill det.

Är det för rymligt bakom hans huvud kan du vika ihop en handduk och lägga bakom hans nacke för extra stöd.
Av hellen21
tack så mycket. ska prova era tips. Han är ca 62 cm lång men har ganska korta ben... :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?