Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammeli
Behöver jag komplettera min sjalgarderob inför nya bebisen i juni och i såna fall med vad? (Det kan ju vara så att det fattas en färg bara som jag måste komplettera med :wink:)

Detta har jag:
MaM Eco Dark Citron
EllaRoo Jeri
Stork Albert
Turkos långsjal i kashmirull

Nu inser jag själv att på snabbsjalsfronten är det lite fattigare. En uttjänt bärpåse och en för bred ringsjal är allt jag har där men jag har köpt tyg som blir perfekt till bebisringsjal, det går i blågrönt och är jättemjukt och gosigt.

Lite input tack! :D
Användarens profilbild
Av mimpen
Du kan göra som jag. 3 bärdon på 1 vecka. Det är rätt bra det :)

Själv skippar jag snabbsjalarna, jga förstår mig inte på varken bärpåsar eller ringsjalar...
Användarens profilbild
Av Mammeli
Det är faktiskt du som är skyldig till att jag börjat fundera!!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mimpen
Mammeli skrev:Det är faktiskt du som är skyldig till att jag börjat fundera!!! :mrgreen:
Skyll på mig bara... :lol: 8)
Användarens profilbild
Av marlene
Ja om du vill ha nått annat svar än Självklart behöver du fler sjalar så ställer du ju frågan på fel ställe :wink: (Det kan ju vara så att det råkar finnas nån här om du vill låna :roll: )
Användarens profilbild
Av Mammeli
marlene skrev:Ja om du vill ha nått annat svar än Självklart behöver du fler sjalar så ställer du ju frågan på fel ställe :wink: (Det kan ju vara så att det råkar finnas nån här om du vill låna :roll: )
Jag är ganska starkt medveten om det. Jag skulle ju inte fråga min mormor tex för då skulle jag få ett svar jag inte gillar :lol: .

Men kom igen nu, nog vet jag att det finns massor av sjalare som har något att tycka till om i den här frågan. Med fokus på vilken sjal jag behöver, inte om jag behöver en till, den inre striden har jag redan vunnit :D

Ska jag kanske formulera om rubriken? :hmm:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Och sen tycker jag nog inte att du behöver den där ullsjalen, så den kan jag ta hand om. Åh vad det känns skönt att kunna hjälpa sina medmänniskor :vågen:
Användarens profilbild
Av Mammeli
Knyttet & K skrev:Och sen tycker jag nog inte att du behöver den där ullsjalen, så den kan jag ta hand om. Åh vad det känns skönt att kunna hjälpa sina medmänniskor :vågen:
:nono: no no, ullsjalen stays för all framtid! Men en gauze tycker du?

Jag kom på att jag har en MeiTai också men den är inte riktigt färdig, så det kommer att finnas en sele.
Användarens profilbild
Av marlene
Mammeli skrev:
Men kom igen nu, nog vet jag att det finns massor av sjalare som har något att tycka till om i den här frågan. Med fokus på vilken sjal jag behöver, inte om jag behöver en till, den inre striden har jag redan vunnit :D

Ska jag kanske formulera om rubriken? :hmm:
Ja... vad gillar du för färger :wink:
Användarens profilbild
Av emelie
En mjuk o gosig Bebina stjärntecken tycker jag att alla behöver.
Jag behöver tex min fortfarande fast inget barn vill sjalbäras längre. 8)

och bara en MeiTai?
Tänk om du vill bära i MT o den inte matchar tröjan du har på dig? :shock:

och MT är ju bara nästan som en sele, du behöver en sån också. :this:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mammeli skrev:
Knyttet & K skrev:Och sen tycker jag nog inte att du behöver den där ullsjalen, så den kan jag ta hand om. Åh vad det känns skönt att kunna hjälpa sina medmänniskor :vågen:
:nono: no no, ullsjalen stays för all framtid! Men en gauze tycker du?

Jag kom på att jag har en MeiTai också men den är inte riktigt färdig, så det kommer att finnas en sele.
Ja, du kommer ju ha bäbis i sommar så en gauze blir ju perfa. Tunn, mjuk, sval och avlastar bättre än trikåsjal. Gåsen regerar som bäbissjal :rock:
Av JoJsMamma
Kanske en trikå till? Att byta med om bebisen kräks? Eller blöjan läcker? (Små bebisar kan vara såna äckelpottor ibland :wink: )
Användarens profilbild
Av Elinea
Behöver man inte alltid fler sjalar? :hmm: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?