Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Nu har jag testat att bära Pyret på ryggen i min beco 4th ett antal gånger, och jag tycker att det går hyfsat lätt att bumpa runt henne och få becon på plats. Men jag har ett problem med en liten detalj som stör mig. Det är så svårt att få hennes armar rätt! Hon flaxar ofta runt (eller är helt lealös och det är inte bättre, det) och jag får inte in armarna under axelbandet. Hon hamnar alltid så att hon hänger med armarna uppe i överkanten (om ni förstår?) och följden blir att hon inte sjunker ner tillräckligt i en bra sittposition. Det blir liksom tyg över under hennes rumpa.
Fattar ni :hmm: ??
Jag tror att det skulle vara skönare för mig om armarna kom ner. Dessutom skulle hon inte kunna gunga/luta sig så mycket fram och tillbaka då.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Knäpper du loss axelbanden helt eller tar du på dig dem som en ryggsäck? Jag drar dem rakt upp och sedan ner över axlarna och M:s armar brukar oftast hamna där jag vill ha dem, men hon kanske inte är lika sprattlig av sig heller.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Det var ju en idé att knäppa loss banden, att jag inte kom på det själv :roll:
Måste prova i morgon!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?