Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag har idag fått hem en Rebozo som är 4 meter lång. Min besvikelse var stor när jag upptäckte att jag inte kunde knyta omslutet kryss, som är det enda jag kan ännu. Jag är 169 lång och väger ca 78 kg (tyvärr)

Någon som kan tipsa om en annan knytning så jag slipper byta detta vackra bärredskap?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kängru, kanske? :D

Dubbelt kryss (eller baskryss) och höftkryss. Ryggsäck kanske om du vill bära på ryggen. Kolla på sjalbarns förstasida under knyta!
Användarens profilbild
Av glis
Jag använder didyn som är stl 6, dvs 4, någonting dubbelt kryss och den räcker också till omslutet ryggkryss. Jag är lika stor som du typ på kilot. Men jag gillar Hoppedizen bättre, den är 5,8 mätte jag själv, den är såld som lite kortare.
Men det är skönt att slippa LÅNGA svansar om man knyter dubbelt kryss när man är hemma och sedan stoppar i barnet på pplats när man åker bil.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Kanon! Tack för tipsen! :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Kolla in på www.didymos.de under fliken Baby tragen och sedan trageweisen Där finns flera knytningar som kan passa en kortare sjal :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?