Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av _hanna_
Om ni tex åker iväg nånstans med bilen och barnet sitter i babyskyddet.. och sen ska ha sjalen.. knyter ni den på plats då eller hur sjutton gör ni?? :?: Inte så kul att stå ute och knyta i snö och slask med sjalen i marken ju??
*ovetnades*
Användarens profilbild
Av verre
jag tar barnet i famnen med skalen runt mig och så går jag in i någon affär eller liknande och knyter upp honnom.. jag vet att det finns olika trix för att sjlaen inte ska nudda marken, men jag får alldrig till det.
Användarens profilbild
Av nevin
Jag använder oftast ringsjalen elelr påsen om vi ska iväg, nu kan jag använda Manducan med :heart: . men om jag tar långsjalen så bär jag in honom dit vi ska på höften och knyter upp honom där för att slippa slasket.
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag brukade knyta på mig sjalen i förväg när dottern var liten. Jag kan dock knyta på ryggen utan att få alltförmycket sjal på marken, men det är bökigare och inte direkt helsäkert :)
Användarens profilbild
Av zingo
Ibland knyter jag på mig sjalen hemma då behöver man bara lätta lite
på den för att knyta i barnet det, gäller magknytningar bara.
Ska jag knyta på ryggen brukar jag försöka vara inomhus.
Användarens profilbild
Av mammahappy
I sånna lägen brukar jag ta selen med mig.
Om det är riktigt blött och slaskigt ute så slipper man det problemet! :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
För kortare bärning sele eller ringsjal alt att knyta halvfärdigt hemma, det funkar om vi inte ska åka bil alltför långt, och annars när jag vill ha långsjalen så tar jag oftast barn på höften och knyter sjalen inne om det är slaskigt. I sista hand knyter jag ute i slasken och försöker att inte tappa ner sjalen, det underlättar om man har fickor på byxorna att stoppa ner ändarna i :) Och det brukar vara roande att titta på har jag märkt, folk stannar upp och kollar :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Selen funkar förstås för längre bärstunder med :wink:
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jag har min snabbsjal för sådant. :)
Jag sydde två rundlar som jag mätte från min ena axel och diagonalt till höften. De slänger jag över mig så jag får kryss både fram och bak och så ner med Lilleman. Han sitter stadigt och sover tom bra där. :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Nu när Milo är så liten så har jag trikåsjalen på mig mest hela tiden om vi ska nån stans, lättast så.

Annars är ju see toppen för såna dagar, men det går faktiskt att knyta långsjal utan att släpa i marken också, även om det är lite trixigt.
Användarens profilbild
Av glis
Jag har precis börjat, förut har jag släpat omkring babyskyddet, men nu har jag bytt till nästa stol för att inte frestas. Jag har kommit fram till att det funkar bra med dubbelt kryss som det visas i knytinstruktionerna på SB. Jag har köpt en lite kortare didiy för ändamålet.
Av Emmiez
jag knyter på sjalen i förväg, det är för jobbigt att knyta på den när man ska ha jacka utanpå.
annars tar jag sele ibland
Användarens profilbild
Av jag71
Alltså ni ser att frågan ställdes november -05? Mest otroligt att ingen svarat på så lång tid eller är det jag som ser fel?
Användarens profilbild
Av zero.sara
jag71 skrev:Alltså ni ser att frågan ställdes november -05? Mest otroligt att ingen svarat på så lång tid eller är det jag som ser fel?
Nope det hade jag helt missat :rofl: hon lär ha löst det :lol:
Det är tydligen poppis att puffa extremt gamla trådar just nu :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Även om frågan är gammal så försöker jag mig på ett svar. När gossen var liten så hade jag sjalen färdigknuten och satte ner honom ni den när man kom fram. Nu vill jag ha honom på ryggen så jag brukar ha ändarna i bilens bagagelucka under tiden jag håller på. Än så länge har det fungerat bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?