Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
Ja, vilken är den allra gosigaste långsjalen? Jag gillar min Rebozo, men den är inte så gosig. En vävd har jag nog tänkt mig eftersom spratteldavid är 9 månader (idag!)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har känt på en Bebina stjärntecken o den var alldeles mjuk o mysig...är så sugen på en men...jag har nog lite för många sjalar :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Min Easycare Norrsken är klart mjukast och smidigast av de jag har provat.
Avlastar jättebra gör den också. *småkär suck*
Användarens profilbild
Av jag71
Min hoppis London är gosig och lika så min easycare norrsken. Jusat nu är nog hoppisen gosigast men det beror nog på att easyn inte är tvättad ännu (har hittat lite mysko grunks som jag ska ta kort på och fråga om innan jag tvättar eller använder den).
Tipset är att gå på en sjalträff och känn och kläm lite! :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Min easycare lagun är nog den gosigaste sjalen jag provat :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
Min Hoppedeiz och Bissas Julian är nog de gosigaste sjalar jag har testat.
Användarens profilbild
Av Malin
Och jag har, trots att jag numer har många gosiga sjalar( :lol: ) svårt att tänka mig ett liv utan min långa Stork Ulli, 5,2 meter...

Så, tyvärr, du får nog prova dig igenom hela högen för att ta reda på vilken du tycker bäst om :)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag hade en easy lagun och den och julian som nu är bissas, och AAaa's Nino natur är de mjukaste gosigaste sjalarna jag har känt på.
Användarens profilbild
Av nennie81
Sannasmamma skrev:Jag hade en easy lagun och den och julian som nu är bissas, och AAaa's Nino natur är de mjukaste gosigaste sjalarna jag har känt på.
hoppas du har rätt angående Nino Naturen :wink: på måndag, senast tisdag e den här :twisted:
Användarens profilbild
Av Imse
Min sjal är gosig.. En leo marin 5.2. Jag älskar min sjal, mjuk och lång. :D [/code]
Användarens profilbild
Av trollmamma
Gosigast är nog min Didy Indio eller min Lars !!

Dem är svala / varma o mjuka o sköna !!

Jag tror att det är en del i vad dem har för färg ... färgbaden påverkar mjukhet !!
Min personliga upplevelse !
Användarens profilbild
Av annalys
Bissa skrev:Testade du min didy Julian? gör det annars! den är supergosig. Bebinan också. Kan du vänta en vecka ska du få prova bägge :D
Jo, det var liksom Julian som inspirerade mig :oops: . Didymos och Easycare verkar få många röster. Stjärntecken är dock inte min grej.

Får hoppas Jiny och hennes Easy kommer också på onsdag så får jag klämma vidare.. :roll:
Användarens profilbild
Av Eld77
Nu när jag har hunnit testa båda (Taigan kom idag!) kan jag meddela att Easyn är gosigare än Bebinan, trots att den är nytvättad. Den stretchar helt enkelt bättre. Annars är nog min välanvända Didy Lisa favoriten, den är riktigt mjuk och skön fast lite tjockare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?