Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sassafrass
Hur får man en liten raring som älskar hår att låta bli att dra i mamma's hår när hon är uppknuten på ryggen? Så fort jag tar upp Rebekah på ryggen drar hon fram händerna och grabbar tag i håret och drar. Har provat med två flätor som hänger fram, men då får hon tag i det tunna och ömma håret bak i nacken istället =( Vet inte om jag måste ge upp iden om att bära på ryggen eller helt enkelt raka av håret istället ;-)
Användarens profilbild
Av verre
stoppa håret innanför tröjan/jackan... eller kanske knut högt upp på huvudet?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Sätt något som är intressantare att pilla på och dra i bak på ryggen. Tex ett band med någon rolig sak på, som du fäster i ena axelbandet :) Hoppas det funkar, det är mysigt att bära på ryggen. Säg ifrån att det gör ont när du blir dragen i håret.
Användarens profilbild
Av P
Raka av sej håret är ju väldigt effektivt :lol: annars är väl zero.saras förslag bra om du är en fegis och inte vågar raka av dej håret :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Ett färgglatt pärlhalsband eller liknande brukar funka, då kan mamman vara färgglad och fin och barnet få en liten leksak att leka med. :tumup:
Användarens profilbild
Av jag71
Knut på huvudet har fungerat här för efter några timmar på ryggen så har det där fina håret försvunnit och då är det inget problem längre eller så kansks man blir härdad :wink: :lol: .
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den här trådenstarten var ju också från 2005 :roll:
Användarens profilbild
Av zero.sara
verre, roar du dig med att puffa gamla trådar mitt i natten? :)
Användarens profilbild
Av jag71
zero.sara skrev:Den här trådenstarten var ju också från 2005 :roll:
Jag såg det då jag postat men jag orkade inte bry mig. :lol: :lol: :lol:

Känner igen frågan men jag hade för mig att den var besvarade många gånger tidigare. Ja ja, frågor som dem om hur man knyter och hur man inte blir hårlös är väl egentligen alltid aktuella.
Användarens profilbild
Av zero.sara
jag71 skrev:
zero.sara skrev:Den här trådenstarten var ju också från 2005 :roll:
Jag såg det då jag postat men jag orkade inte bry mig. :lol: :lol: :lol:

Känner igen frågan men jag hade för mig att den var besvarade många gånger tidigare. Ja ja, frågor som dem om hur man knyter och hur man inte blir hårlös är väl egentligen alltid aktuella.
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?