[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 122297
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Snabbt svar: Hur tvättar jag ringsjalen? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
japp, det är bara att göra så. :) Vill du vara lite extra säker kan du trä en strumpa över ringarna, eller bara pula in hela sjalen i ett örngott.
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Ja Körde strumpvarianten ja, funkade kanon. :D
Användarens profilbild
Av jag71
Körde också med stumpan och inte fungerade det inte! När sjalen var tvättad hade strumpan lossnat så... sen dess är det bara raka väen in i maskinen! :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
jag71 skrev:Körde också med stumpan och inte fungerade det inte! När sjalen var tvättad hade strumpan lossnat så... sen dess är det bara raka väen in i maskinen! :lol:
Tror jag körde m att dra sjalen helt runt ringarna (sydd utan veck) på med strumpa och sen en hårsnodd utanpå alltihopa, under ringarna - och satt det!! (ville skona vår relativt nya och fina tvättmaskin till varje pris! :wink: )
Användarens profilbild
Av Nova
Jag lägger den i en tvättpåse.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?