Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill ni byta i februari?

Pocketbokfodral
1
3%
Tehuva
1
3%
Mössa
5
15%
Hemligt paket
4
12%
Grytunderlägg
Inga röster
0%
Glasögonfodral
1
3%
Ramar
Inga röster
0%
Nyckelringar
1
3%
Servettringar
1
3%
Påskpynt
Inga röster
0%
Väska
10
29%
Förkläde
3
9%
Kudde
1
3%
Kylskåpsmagneter
6
18%
Användarens profilbild
Av Safireee
Hello skrev:
Safireee skrev:
Hello skrev:Har varit i fjällen en vecka och var så säker på att min väska skulle ha kommit under tiden - det har den fortfarande inte gjort :cry:

Nån som vet nåt???
Vem skickade du den till?
Ja, alltså skickat gjorde jag i februari, men det hade varit trevligt att få en tillbaka...
:oops: Oj! Jag fick för mig att det var din väska som verkar ha försvunnit på posten. Vad snurrig jag är. :hide:
Men hoppas att du får din väska snart!

Men vems väska var det som inte kommit fram och vem skickades denna till?
Användarens profilbild
Av Camilla74
Ingen väska framme än... :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Men ni som inte fått, hör med Birka vilka som skulle skicka till er så kan nu ju pm:a och höra varför det dröjer. Eller be Birka göra det.
På listan verkar det ju som att det bara är en väska som inte är skickad, så någon måste ju ha fastnat i postgången...
Användarens profilbild
Av Hello
Knyttet & K skrev:Men ni som inte fått, hör med Birka vilka som skulle skicka till er så kan nu ju pm:a och höra varför det dröjer. Eller be Birka göra det.
På listan verkar det ju som att det bara är en väska som inte är skickad, så någon måste ju ha fastnat i postgången...
Done!
Användarens profilbild
Av Safireee
Knyttet & K skrev:Men ni som inte fått, hör med Birka vilka som skulle skicka till er så kan nu ju pm:a och höra varför det dröjer. Eller be Birka göra det.
Bra idé. Jag har PMat Birka nu.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Väskan som är till mig postades visst den 19:e, så den måste ha fastnat i postgången.
Hoppas den dyker upp snart! :)
Användarens profilbild
Av marcy
Hello skrev:
Done!
Din väska låg i min brevlåda imorse. Studsat tillbaka antar jag. Du har inte fått nån avi som du missat? Paketet var skrymmande nämlich.
För jag antar att jag hade rätt adress?
Användarens profilbild
Av binaem
Jag har PM:at allas avsändare som ännu ej fått idag. Väntar på svar och återkommer.
Användarens profilbild
Av Fryle
Camilla74 skrev:Väskan som är till mig postades visst den 19:e, så den måste ha fastnat i postgången.
Hoppas den dyker upp snart! :)
Om det kan vara till någon tröst fick vi idag ett brev som postades den 10. Vi hade gett upp hoppet att få se sonens badbyxor igrn, men de dök faktiskt upp idag!
Användarens profilbild
Av binaem
Camilla74:sväska är på väg till henne enligt avsändaren.

Hellos väska har kommit åter till avsändaren, har bett henne kontakta dig direkt så att adressen stämmer...
Användarens profilbild
Av Hello
marcy skrev:
Hello skrev:
Done!
Din väska låg i min brevlåda imorse. Studsat tillbaka antar jag. Du har inte fått nån avi som du missat? Paketet var skrymmande nämlich.
Då vet vi åtminstone var väskan är ;) Jag har inte fått någon avi som jag har missat att hämta ut, men jag kan ju ha missat att få en avi, sas. Vi har dessutom haft storrens på alla ytor där papper samlas i helgen, så hade jag missat att lösa ut den, så hade jag hittat den då, såvida ingen har hittat den före mig och stoppat undan den på samma ställe som fjärrkontrollen ligger på... (läs: vi har en 1½-åring ;) )

Och adressen du har stämmer, jag pm:ar dig om det för säkerhets skull också. Och ser fram emot att snart få en väska i alla fall :D
Användarens profilbild
Av Vida
Hello skrev:
marcy skrev:
Hello skrev:
Done!
Då vet vi åtminstone var väskan är ;) Jag har inte fått någon avi som jag har missat att hämta ut, men jag kan ju ha missat att få en avi, sas. Vi har dessutom haft storrens på alla ytor där papper samlas i helgen, så hade jag missat att lösa ut den, så hade jag hittat den då, såvida ingen har hittat den före mig och stoppat undan den på samma ställe som fjärrkontrollen ligger på... (läs: vi har en 1½-åring ;) )

Och adressen du har stämmer, jag pm:ar dig om det för säkerhets skull också. Och ser fram emot att snart få en väska i alla fall :D
Vill tipsa om att kolla _i_ högtalarna om ni har sådanna - där hittade vi allt möjligt för någon månad sedan - inklusive en ostmacka :)
Användarens profilbild
Av Hello
NeaVida skrev:Vill tipsa om att kolla _i_ högtalarna om ni har sådanna - där hittade vi allt möjligt för någon månad sedan - inklusive en ostmacka :)
Plötsligt kände jag mig mycket lycklig över att vi inte har några högtalare framme på det viset :D En ostmacka! :ill: Man får glädjas åt att de är påhittiga och kreativa, men det är, i sanning, inte alltid så lätt!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Hello skrev:
NeaVida skrev:Vill tipsa om att kolla _i_ högtalarna om ni har sådanna - där hittade vi allt möjligt för någon månad sedan - inklusive en ostmacka :)
Plötsligt kände jag mig mycket lycklig över att vi inte har några högtalare framme på det viset :D En ostmacka! :ill: Man får glädjas åt att de är påhittiga och kreativa, men det är, i sanning, inte alltid så lätt!
helt OT från väskor men vi hittade 6 st nappar i den ena högtalaren och 4 i den andra när vi skruv isär dem. kul att veta vart alla tar vägen! :lol:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?