Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag ska, jag ska, jag SKA köpa en vävd sjal, om jag bara kan bestämma mig för vilken. Nu har jag velat fram o tillbaka i flera månader, pengar finns avsarra så det är dags att komma till skott nu!

Jag tycker inte att jag är en randig tjej, och eftersom sjalen i mångt och mycket blir ett klädesplagg för mig så får det väl lov att bli en enfärgad. Kan möjligtvis tänka mig en i två partier, om det är snygga färger.

Jag klär mig oftast i jeans och har därtill mycket svart. Nu blir det Boob-tröjorna som går varma, har ett par svarta, en orange och en röd. En svart sjal känns dock inte så praktiskt...? Och grått är rätt trist, eller? Jag kan kanske tänka mig rött, så länge det inte blir julrött. Eller brun, eller? Så svårt!

Vad ska jag ha för sjal? Jag har provat en EasyCare, som var helt underbar, men finns den som enfärgad? Har inte hittat på deras hemsida... Vilka andra sjalar finns som enfärgade, och var hittar jag dem?

Hjälp mig med tips och länkar så blir jag jätteglad!
Av Elisa
Bebina finns enfärgade. Jag har en blå, nästan kornblå eller vad det kallas, utan att bli skrikig. Passar till mycket och underbart mjuk och ganska tunn. Köpt hos http://www.stellaris.se/
Användarens profilbild
Av marlene
stork och didymos har också enfärgade sjalar
Användarens profilbild
Av jazoo
Sannasmamma skrev:Easycare har också enfärgade sjalar, kolla på www.easycare.at
Jag hittar inga enfärgade sjalar på deras hemsida... Eller är jag blind?
Användarens profilbild
Av April
Bebina finns enfärgade. Jag har en blå, nästan kornblå eller vad det kallas, utan att bli skrikig. Passar till mycket och underbart mjuk och ganska tunn. Köpt hos http://www.stellaris.se/
Men är de enfärgade Bebinorna också mjuka? Tycker att man hört blandade bud om den saken. Jag ahr ju en stjärntecken som är underbar - men vissa säger att de enfärgade är lite strävare???

Kram
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har bara en enfärgad en Indio Bild

Dem är verkligen att rekomendera !! dem är enfärgade men med trevligt mönster o bättre bärsjal får man leta efter ..... o jag har ju testat några *ler

Provade en Stork Leo o dem är oxå sköna att bära i
Av Elisa
April skrev: Men är de enfärgade Bebinorna också mjuka? Tycker att man hört blandade bud om den saken. Jag ahr ju en stjärntecken som är underbar - men vissa säger att de enfärgade är lite strävare???

Kram
Den enfärgade är vävd med en rutstruktur av små små rutor så den är inte lika glatt som min randiga Stork men på sätt och vis mjukare i hela tyget. Tunnare. Svårt att förklara i ord och jag har aldrig känt på stjärntecken
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Stork leo tycker jag är underbara... Jag har en marin men rouge är väldigt fin oxå... Och Didy sjalarna är väldigt fina, men de har jag inte provat själv... Men jag försöker intala mig själv att jag inte behöver någon didy... :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
men www.sjalar.nu har väl oxå enfärgade easycare nu oxå?!
Hade det sist jag kollade....
Användarens profilbild
Av jazoo
mammahappy skrev:men www.sjalar.nu har väl oxå enfärgade easycare nu oxå?!
Hade det sist jag kollade....
Ja, titta, det hade de. Men inte riktigt alla färger som fanns på EasyCares egen sida... Märkligt...
Användarens profilbild
Av jazoo
Hmm, undrans om det inte blir en Hoppediz Luzern till att börja med. Den är snygg... Fast easyn var ju så skön... Jag har bara inte hittat någon färg som jag fallit för... Usch vad svårt. Men hoppen är ju inte så fasligt dyr, så jag kanske får köpa en sån till att börja med...

Tack för alla tips.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?