Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har en didy indio och den är inte lika lättknyten som Easyn. Jag tycker Easyn har varit fantastisk från första dagen, lägger sig slätt och fint över axlarna, knövlar alldrig och avlastar superbra. De raka ändarna ger snyggare knut än didyns snedskurna där tyget "hänger" om man knyter på spetsarna och knuten blir jättestor om man knyter på full bredd.
Användarens profilbild
Av Bina
mammahappy skrev:Å jag tror du behöver en easycare eller kanske en bebina stjärntecken!
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Frida med Mea skrev:jag har en stjärntecken och en easy havringis och bebinan som inte ens är ingången vinner helt klart, den är tunnare.
Håller med om att bebinan är tunnare. Men tycker nog att easyn känns "gosigare". Men kan ju bero på att min bebina är ny å easyn är "ingådd"
Användarens profilbild
Av Tiz
Bissa skrev:
Tiz skrev:
Bissa skrev:Låter som du är uteefter en dyr sjal :lol: tur att mamma betalar :wink:
Bebina EasyCare eller didymos. Färg/mönster får du välja själv :D
Fast Didymos är väl ändå tjockare än Storken? Iallafall den jag klämt på?
Du ska få smeka Julian imorgon :twisted:
Nu har jag smekt ;) Den var jättetunn och supermjuk :shock: Skulle jag ha en bäbis till skulle jag helt klart satsa på en Didymos (jaquardvävd) eller en easycare. Fast undrar om inte Didyn är strået mjukare och gosigare. tunna är de båda två iallafall ;)
Användarens profilbild
Av vovvemor
Åh, vad ni gör det svårt för mig! :lol:

För varje inlägg tänker jag "ja, en sådan ska jag ha!" - och svänger som en vindflöjel... :wink: :oops:
Användarens profilbild
Av Eld77
Vilken sjal tycker du är snyggast? Gå på det! :)
Användarens profilbild
Av Anso
Du får välja ut några sjalkandidater och ordna en omröstning så hjälper vi dig att välja! :D
Välj den du tycker är snygg!
Användarens profilbild
Av vovvemor
Anso skrev:Du får välja ut några sjalkandidater och ordna en omröstning så hjälper vi dig att välja! :D
Välj den du tycker är snygg!
Åh, vilken bra idé! :D
Då ska jag sätta maken att ge sina synpunkter också först, vi är ju två som ska enas....

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?