Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
Med hjälp av era funderingar lyckades jag bestämma mig för en blå Ergo, den kom igår och den verkar HELT RÄTT!! Dessutom; vilken vacker blå färg!

Nu har jag ju förståss inte hunnit prova den sådär jättemycket, men Pytten provsatt både på mage och rygg och hon verkade så glad och nöjd! Och *kors i taket* vaknade mannens intresse till liv; han testade och log brett och konstaterade att den här kommer nog funka även för honom (han är _inte_ road av att trassla med meter av tyg).

En fråga bara - drar inte era barn er i håret? Pyttes starka små nävar högg tag och höll fast för kung och fosterland. När jag satte upp tofs siktade hon in sig på de strån som inte kom med i tofsen - aj aj aj... Är det nyhetens behag? Fast det kan det inte heller vara, vi har ju burit henne mycket i bärstol på ryggen och då rycker hon inte?? Hur värjer ni er?

Jaja - känner mig i alla fall JÄTTENÖJD! :D
Av Alexandra
Tindra drog mig i håret i början, men slutade ganska snart...det var väl nyhetens behag :D
Däremot pprovade min syster, som har långt, svallande hår, att bära Tindra på ryggen och Tindra blev helt ifrån sig och började i extas dra henne i håret - det var lite annat än mammas korta, tråkiga page! :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Hugo har också huggit tag rejält ibland. Men han är ju så stor att man kan säga till honom på skarpen och slutar han inte så får han vackert hoppa ner och gå själv. Sjalbarn som han är så blir han då mycket förnärmad och brukar välja att inte dra så mycket mer när han åkt ner en gång eller två.
Användarens profilbild
Av marlene
Jo där ett tag var det jätte kul att ta hårsnodden så jag fick göra om svansen, men det händer inte så ofta längre ;)
Av Lena
Min son har aldrig dragit mig i håret. Fast han var ju 2 år också när jag köpte Ergon... Har en kompis som brukar ha två tofsar när hon bär sitt barn, då hänger inte hästsvansen och viftar förföriskt i draghöjd...
Användarens profilbild
Av April
I början gick jag runt med mössa (inomhus, på våren :-D), men
nu drar hon inte i håret längre... Som sagt, det är nog nyhetens
behag...

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?